Peuterspeelzaal

27 augustus 2009

Voor de zomervakantie hadden Daniëlle en ik, Dannii en Quinten opgegeven voor de peuterspeelzaal bij ons in de buurt en daar zouden ze dan na de zomervakantie heen mogen. Vroeger was de leeftijdsgrens 2,5 jaar, maar Quinten heeft mazzel, want sinds kort zijn de regels bijgesteld en worden peuters vanaf 2 jaar toegelaten. Tijdens het inschrijven konden we meteen even een kijkje nemen en konden Quinten en Dannii alvast even spelen. Quinten vond het zo leuk, dat ik hem zelfs van het klimrek af moest trekken om hem mee naar huis te nemen.
Gisteren kregen we de uitnodiging in de brievenbus, Quinten en Dannii worden volgende week dinsdagochtend verwacht bij de peuterspeelzaal!
Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan vinden en ook hoe Daan en ik het gaan vinden met een kindje minder voor een paar uur. Ik hoop dat ze niet gaan huilen, want dan krijgen we het zwaar vrees ik, hahaha..

post signature

0 reacties:

Een reactie posten