Verlovingsring

5 september 2009

Al bijna een jaar is hij vermist, mijn verlovingsring waarmee Bas mij ten geregistreerd partnerschap heeft gevraagd. Al die tijd ben ik er heel zuinig op geweest, ik droeg hem wel altijd, maar legde hem altijd netjes weg als ik ging douchen of iets dergelijks en deed hem daarna snel weer om.
Toen kwam dat ene moment, bijna een jaar geleden..
Bas en ik gingen tegen elkaar honkballen op de Wii en dan kan ik natuurlijk niet van hem verliezen, dus deed ik mijn ring af en legde hem op het dressoir, want hij irriteerde bij het vasthouden van mijn denkbeeldige knuppel (lees: Wii-mote) en dat belemmerde mijn prestaties.
Verder die avond heb ik er niet meer aan gedacht om hem weer om te doen en toen ik hem dus de volgende ohtend weer om wilde doen, was ie weg. Uiteraard was ik ontroostbaar, want ja, zo'n ring heeft toch wel een speciale waarde en betekenis en ik vond hem ook gewoon mooi.
Alles heb ik overhoop gehaald en op de gekste plekjes heb ik gezocht, ik had zelf Quinten een kruisverhoor gegeven, want hij heeft ook nog wel eens de neiging om interessante dingen van het dressoir te pakken als ie erbij kan, maar niks mocht baten, ik kon de ring niet vinden.
Ik had de hoop opgegeven en geaccepteerd dat de ring ergens in het zwarte gat verdwenen was, samen met de sokken en alle andere spullen die op onverklaarbare wijzes verdwenen zijn.
Tot vandaag.. Bas kwam naar me toe met het doosje van de Wii-mote en vroeg "Raad eens wat ik heb gevonden?". Ik zat al raar naar hem te kijken, want ik begreep niet echt de triomf die hij in zijn ogen had voor het vinden van een leeg doosje. Maar toen ik goed keek, zag ik mijn ring!!


Duidelijk geen plek waar je ooit naar een ring zou zoeken, maar ik ben echt superblij dat het Bas toch opviel terwijl ik zelf van de week dat doosje ook in mijn handen heb gehad.
Inmiddels heb ik ook alweer een nieuwe ring gehad, Bas vond het sneu voor me dat ik mijn ring miste (en hij was vast mijn gezeik erover zat ;)) dus voor moederdag had ik een nieuwe ring gekregen en nu heb ik dus lekker 2 ringen en ben helemaal superhappy :D

post signature

0 reacties:

Een reactie posten