Jayms beweegt zich voort

15 september 2009

Zoals de titel al doet vermoeden gaat dit verhaaltje over Jayms en zijn pogingen tot kruipen. Hij is namelijk erg bezig met kruipen, want hij wil maar al te graag met z'n grote broer mee kunnen spelen dus hij doet verwoede pogingen die niet altijd geweldig uitpakken, maar puntje bij paaltje komt hij toch wel waar hij komen wil.
Hij gaat dan op zijn buikje liggen en gaat eerst op zijn handen en voeen steunen en dan laat ie zich zakken op z'n knieen en zo probeert ie dan vooruit te komen, alleen lukt het nooit erg, want hij schuift dan weer met zijn knieen terug naar ligstand. Dus hij heeft nu een manier ontwikkelt waarbij hij steunt op zijn armen en zich afzet met z'n tenen, zo'n grappig gezicht..
En zijn doel is dan vooral de salontafel, want daar liggen onderop op de plank allemaal magazines die je er zo leuk af kunt trekken. :)
Ook heeft ie het voorzien op mijn laptop, want die staat eigenlijk altijd op de leuning van de bank naast de box dus hij heeft nu ontdekt dat ie op zijn knieen erbij kan en dat ie dan lekker stout is dus das reden genoeg.


Dus van de week maar snel zijn bedje en de box naar beneden zetten, want hij wordt nu een echte avonturier en zijn grootste voorbeeld is nog steeds Quinten en aangezien hij al zo'n klim-aapje is, vrees ik dat hij dat ook nog wel over gaat nemen.
Overigens wil ik ook nog even vermelden dat de achtergrond op mijn blog slaat op het 3-jarig-geregistreerd-partnerschap van Bas en mij, het is niet zo dat ik graag wil dat mijn knullies meisjes waren hoor, ik vond het roze gewoon leuk voor het weddingsthema.. ;)

post signature

0 reacties:

Een reactie posten