Logeren

21 september 2009

Vrijdag was het zover voor onze grote kleine vent, Quinten ging een weekend bij opa en oma slapen op de camping. Hij zat zich er al helemaal op te verheugen, want er zijn geitjes die je kan voeren en veeeeel gras waar je op kan voetballen.
Van tevoren weet je natuurlijk nooit hoe het gaat lopen en of hij heimwee krijgt. Nou is Quinten nooit zo heel erg lastig wat betreft afscheid nemen en bij andere mensen zijn, maar langer dan een dag is hij nog nooit weggeweest bij ons.
Mijn ouders hadden in ieder geval een druk weekend gepland dus vervelen was er niet bij, vrijdagmiddag hadden ze hem opgehaald en heeft ie verstoppertje gespeeld met oma en had opa pannenkoeken voor hem gebakken en vroeg ie alleen 's avonds met naar bed gaan om mij, maar wist mijn moeder hem snel af te leiden door te praten over wat anders.
Zaterdag heeft ie uitgeslapen tot 9 uur en is ie 's middags meegeweest naar de verjaardag van mijn nichtje Rianne. Daar was ie wel een beetje verlegen, maar na zo'n anderhalf uur kwam ie een beetje los en heeft ie zich prima vermaakt door zich te laten voeren (al een echte man ;))

Quinten met mijn opa

En zondag werd ie weer thuis afgeleverd met weer een leuke ervaring rijker en weer wat nieuwe weetjes voor ons. Zo hebben we namelijk geleerd van Quinten dat kippen ook gras eten volgens hem en hij heeft het ook steeds over "gekke opa en gekke oma". Bas had er het er vrijdag wel moeilijk mee, want Quinten is toch wel altijd aanwezig dus je mist hem dan wel, maar het scheelt dat je weet dat hij het naar zijn zin heeft.

En ook Bas, ik en Jayms gingen uit logeren. Voor de viering van onze trouwdag had Bas me namelijk verrast met een nachtje in een hotel en een etentje. Hij had geregeld dat Jaymsje lekker bij z'n neef Mitchell ging logeren. Ook bij Jayms was ik wel bang dat ie misschien Bas en Suzanne de hele nacht wakker zou houden, maar gelukkig was dat niet het geval en heeft ie tot half 8 doorgeslapen.

De kamer was helemaal super, we hadden een luxe kamer met een whirlpool en een minibar die bij de prijs inbegrepen was. Al kregen we eerst een standaard kamer, maar nadat het nagekeken was, bleek dat we inderdaad recht hadden op de luxe kamer.
Ook hadden we lekker gegeten in het bijbehorende restaurant, alleen viel dat helaas niet erg goed. Sinds mijn zwangerschap van Quinten zijn mijn darmen heel gevoelig geworden en heb ik snel last van eten en de kwaaltjes die daarbij komen zoals vette kramp Ć” la weeen en misselijkheid inclusief spugen waardoor ik 's nachts weinig van het lekkere bed meegekregen heb, maar was het toilet mijn beste vriend.. :S
Lucky for me, heb ik nog wel kunnen bubbelen in ons bad voordat de ellende begon en kon ik ook even mijn creativiteit met schuim botvieren op nu eens een ander persoon dan mijn zoons ;)



Dus dat was minder, vooral omdat ik er nog steeds last van heb, maar dat komt vast wel weer goed..
Verder ben ik blij dat mijn binkies het prima naar hun zin gehad hebben en ze niet vervelend geweest zijn. Das toch altijd het belangrijkste, dat zij plezier hebben!

post signature

0 reacties:

Een reactie posten