Cars

23 september 2009

Sinds Quinten de oude autootjes van Lennart en mijn vader gekregen heeft, is hij al geinteresseerd en zijn ze by far het speelgoed waar hij het meeste mee speelt (en natuurlijk zijn bal).
Dus een cadeau uitzoeken voor zijn verjaardag is nooit echt een probleem, geef hem een autootje en je bent zijn held. Zo had hij voor zijn 2e verjaardag ook weer een aantal auto's gekregen en wel de auto's van de film "Cars". Grappige auto's met leuke kleuren en ogen en nog heel degelijk ook.
Omdat hij zo goed bezig is met plassen/poepen op de wc en zijn stickervel helemaal volgeplakt was, mocht ie een cadeautje hebben. Het leek mij wel leuk om de film "Cars" te kopen, zodat ie zijn auto's ook weer kon herkennen van de film. Nou, dat was een groot succes! Ondertussen kunnen Bas en ik de film ook meepraten (Quinten overigens ook), zo vaak hebben we hem al gezien, maar ik moet zeggen dat ie me nog steeds niet verveelt. Sterker nog, ik merk dat ik zelf ook een obsessie ontwikkelt heb, wat betreft de auto's. En niet alleen ik, ook Bas en Lennart zijn enthousiast.
We hebben zo'n surroundsystem en daarbij hoort ook een grote box die op de grond staat, waarin een gat zit. Das natuurlijk een geweldige plaats om je speelgoed in te stoppen, het probleem is alleen dat als je je dingetjes er te ver indoet, dat ze dan in de box zelf vallen en dan kan je er niet meer bij, althans, Bas en ik niet, want onze armen zijn te groot.
Quinten had vorige week dus al zijn Cars auto's erin gedaan dus we zagen het al somber in en dachten dat we de box moesten slopen.
Maar gelukkig had Lennart een goed idee en had de box op z'n kant gezet en de auto's 1 voor 1 onder het gat geschud en zo kon Quinten ze eruit halen, want zijn armpjes passen er wel in! Dus we waren weer helemaal blij met deze oplossing.
Ik vind ze zo leuk dat ik ze nu allemaal wil hebben voor Quinten. Hij heeft ook al een aardige collectie, maar er zijn er zoveel dat er nog een heleboel bij kunnen dus we zijn druk aan het sparen en hopen op gelegenheden dat Quinten weer een cadeautje verdient.. ;)


Quintens collectie Cars auto's


En nog even een creaatje gemaakt van Netje en Q..

Twinkle Little Star - Kasia Designs

post signature

0 reacties:

Een reactie posten