Herstel

3 november 2009

Allereerst wil ik even kwijt dat het herstel van mijn rugpijn vooralsnog spoedig verloopt en dat ik ook bijna geen medicijnen meer nodig heb. Ik merk nog wel dat als ik te ver buk, dat het dan wel weer trekt dus dat probeer ik natuurlijk nog steeds te vermijden en dat geldt ook voor tillen. En als ik het ff niet meer trek, dan ga ik gewoon weer even liggen, dat helpt eigenlijk altijd wel. Dus laten we hopen dat het snel helemaal over is.
Alleen mijn 2e kwaal is helaas nog niet over. Al voor de rugpijn had ik namelijk al last van mijn linkerzij. Ik heb er verder geen pijn aan, het voelt alleen heel verdoofd aan, alsof er een dik kussen tussen zit als ik met mijn vingers over mijn huid glij en dat straalt ook uit naar mijn linkerbeen en tot halverwege mijn rug en buik. Ik heb dat wel eens eerder gehad, 3 jaar geleden, maar toen aan mijn rechterbeen. Daarvoor was ik toen ook naar de neuroloog geweest in het LUMC en heb toen een lichamelijk onderzoek gehad, maar daar kwam niks uit. Dus toen zou er een hersenscan gemaakt worden, maar daar is het nooit van gekomen omdat ik zwanger van Quinten bleek te zijn en daarna de klachten over waren.. tot nu.
Dus ik ben weer naar de huisarts geweest en ik ben weer doorverwezen naar het LUMC en als het goed is, krijg ik binnenkort een brief wanneer ik langs kan komen.

post signature

0 reacties:

Een reactie posten