Kaartjes #2

10 november 2009

Mijn allereerste buitenlandse kaartjes zijn binnen!! Eentje uit Ierland en eentje uit Engeland, zodra ik in de gelegenheid ben, dan zal ik ze inscannen en laten zien.
Vind het toch wel een erg grappig iets, je stuurt een kaart en met een beetje mazzel heb je binnen een week alweer een nieuwe kaart terug (natuurlijk afhankelijk van waar jou kaart heen moest en uit welk land er weer eentje terug komt) uit een ander land.
En je leert er ook nog wat van, want ik weet nu hoe je de beste wensen in het Iers schrijft en dat Dennis Bergkamp in het Engels de "non-flying Dutchman" genoemd wordt.
Heb ook meteen weer 2 nieuwe adressen aangevraagd, eentje in Duitsland weer en eentje in Amerika dus snel weer sturen, want dan kan ik ook weer ontvangen.
Nu moet ik alleen nog een leuk plekje bedenken waar ik ze op ga hangen, maar dat moet niet zo'n probleem zijn in ons huis, want er zijn genoeg witte lege muren in ons huis (tot grote ergenis van Bas, hihi..)

post signature

0 reacties:

Een reactie posten