Vaccinatie

26 november 2009

Tja, toch maar gedaan, die vaccinatie voor de Mexicaanse griep voor de kleintjes.. Zoals ik al in mijn vorige stukje schreef, was ik toch wel bang voor Q's luchtwegen problemen en dat is toch wel de doorslaggevende factor geweest. En omdat mijn moeder het naar alle waarschijnlijkheid ook heeft en het dus ineens wel heel erg dichtbij kwam.. Heel veel beterschap nog, mam!!
Dus Daniƫlle, ik en de kids trotseerde vanochtend de stromende regen om met de bus naar de vaccinatieplek te gaan. Dat lag heel handig ergens in een industrieterrein waar maar 1 bus reed dus duidelijk wel over nagedacht. Met je vaccinatiekaart kan je wel gratis met het openbaar vervoer, dat dan weer wel.. ;)
Gelukkig stopt die bus ook bij ons voor bij de rotonde dus dat scheelde in ieder geval weer overstappen, maar we waren natuurlijk niet de enige die dit plan hadden opgevat dus de bus was op een gegeven moment aardig vol met buggy's, maar onze halte was 1 van de eerste dus we konden gelukkig normaal zitten.
Daar aangekomen waren we eigenlijk vrijwel meteen aan de beurt. Ik had ze allebei expres een vestje aangetrokken dus geen geklooi met kledingstukken. Quinten ging eerst en mocht bij mij op schoot zitten. Er hingen grote schermen waarop Bob de Bouwer te zien was du hij had niet echt aandacht voor de situatie en voordat we het wisten was ie alweer klaar.
Toen was Jayms, ook hij was te afgeleid, alleen toen hij die prik voelde, begon hij even te snauwen, maar dat was meteen weer over en ook Dannii en Demii waren hele grote meiden en hebben geen kick gegeven en als beloning zijn we dan ook lekker naar de Mac geweest.
Al met al is het me best wel meegevallen. Over 3 weken moeten we weer, kijken of ze dan weer zulke binkies zijn..

post signature

0 reacties:

Een reactie posten