December

10 december 2009

Eigenlijk zoals alle jaren is ook dit jaar december weer een drukke tijd voor de meeste mensen en huize Eijsackers is hierbij zeker geen uitzondering. Denk aan Sinterklaas, Kerst, Oud&Nieuw en veel werken voor mij. Ook Bas heeft dit jaar geen vrij meer zoals voorheen.
En daarbij komen nog de kleine dingen, vaccinatie bijvoorbeeld en van de week was Quinten ook weer benauwd en hebben we weer 2,5 uur in het ziekenhuis met hem gezeten en dat zijn toch dingen die ongemerkt weer veel tijd in beslag nemen.
Met quinten gaat het nu overigens weer goed hoor, hij (en Jayms en ik) is weer flink verkouden dus dan weet je wel weer hoe laat het is, maar gelukkig knapt ie na zo'n spray in het ziekenhuis altijd wel weer goed op.
En je merkt echt dat hij een stuk ouder en wijzer is, want normaal gaat hij altijd wel tegenstribbelen, maar nu liet ie alles toe en bleef gewoon rustig zitten. Scheelt een heel stuk stress voor ons.. ;)

Ik heb ook niet veel tijd om te PSP-en, maar heb toch de tijd gevonden om een kerstkaart te maken. Ik wilde eerst eigenlijk geen kaarten sturen, want het kost toch weer geld. Maar ik vond nog wat decemberzegels in mijn la en had een email gekregen van Ziggo dat nieuwe klanten 10 kerstkaarten gratis gedrukt en thuisgestuurd kregen dus heb toch maar wat gemaakt. Tja, je bent toch Nederlands he?! ;)


Sinds een tijdje heb ik ook aan de zijkant van mijn blog mijn Flickr fotostream staan. Daar kun je mijn recentste foto's bekijken en momenteel staan de foto's van Sinterklaas erop. Dat hadden we zaterdag bij Bas en Sanne gevierd samen met alle neefjes, ouders, tantes en opa's en oma's, wat erg gezellig was! Ik moest eerst nog werken dus in alle haast was ik mijn fototoestel vergeten, maar gelukkig hadden mijn vader en de vader van Bas wel hun camera meegenomen dus de credits voor de foto's gaan naar hen!

post signature

0 reacties:

Een reactie posten