Vandaag

17 december 2009

De dag is nog niet eens voorbij, maar ik kan nu al voorspellen dat deze dag, donderdag 17 december 2009, niet mijn geschiedenis in zal gaan als één van mijn favorieten dagen.
Het begon al gisteravond, Jayms was heel onrustig en dat is niks voor hem, want sinds hij eigenlijk doorslaapt, zijn de keren dat hij 's nachts wakker is geweest op één hand te tellen. Maar goed, hij had geen koorts of iets en was ook niet meer heel erg verkouden dus toch maar in bed gelegd.
Dat ging goed tot het moment dat ik zelf naar bed ging. Uiteraard als je dan bijna in slaap gevallen bent, wordt ie weer wakker en begint te huilen en hij was niet van plan te stoppen. Hem eruit gehaald dus en voor de zekerheid maar even neusspray gegeven en gecheckt of ie het niet koud had of gepoept had, maar dat was niet het geval dus weer terug gelegd en zelf weer naar bed gegaan. Quinten was wonderbaarlijk genoeg niet wakker geworden van zijn gehuil.
En je kunt het al raden, ik viel weer bijna in slaap en meneertje kwam weer. En zo ging het dus wel 5x en was het ondertussen al 3 uur en had ik nog steeds niet geslapen dus ik was lichtelijk geirriteerd, maar hij kon er natuurlijk ook niks aan doen. De 5e x stond ik op het punt om hem weer in bed te leggen (Q was inmiddels ook wakker geworden) toen hij me bedekte met 2 golven braaksel/slijm. Dus maar meteen gaan douchen en J in badje gedaan, want die zure lucht was niet te harden. Q was ook klaarwakker dus die besloot ook maar mee te douchen en ook Bas kwam gezellig even kijken.
Gelukkig viel J daarna wel in slaap, dus waarschijnlijk heeft al dat slijm flink dwars gezeten en voelde hij zich daarna opgelucht.
Bas, ik en Q waren helaas wel te wakker om te slapen dus we hebben om 4 uur nog even naar de (grote!) sneeuwvlokken gekeken die uit de hemel vielen en daarna hebben we Q gelukkig nog wel zover gekregen dat ie weer ging slapen, en ikzelf heb ook weer een poging gewaagd, maar Bas was te wakker dus hij heeft lekker koffie gedronken en wat gegeten en kon vandaag dus lekker vroeg naar z'n werk. Dat was wel voordelig, want er was dus nog helemaal niks gestrooid.
De ukjes waren uiteindelijk alweer kwart over 7 wakker dus ik denk dat ik ongeveer een uur geslapen heb vannacht en zo voel ik me ook, ik word echt oud.. ;)
Verder moesten we vandaag weer voor de vaccinatie op pad. Gelukkig waren Kim en Brenda zo lief om Daniëlle en mij en de kids op te halen met de auto, want echt, wat heb ik een hekel aan kou en sneeuw zeg!
Bij de vaccinatie ging alles weer goed, ze hebben weer geen kick gegeven, echte mannen zijn het!
En happy happy joy joy, daarna mocht ik weer 2 keer door de sneeuw heen baggeren met Q en de buggy (meer een slee door de sneeuw) met J, want Quinten had vandaag zijn laatste schoolmiddagje vandaag. En die arme Jayms heeft zo'n hekel aan de kou, alleen als ik hem inpak als een eskimo dan gaat ie niet jengelen als we naar buiten gaan.
En als klap op de vuurpijl mag ik zelf straks weer naar buiten, want ik moet vanavond koopavond werken. Ik hoop dat de randstadrail vanavond wel rijdt als ik naar huis moet, want ik heb alweer allerlei verhalen gehoord over stroomstoringen.
Dus je kan wel begrijpen dat dit niet echt een geweldige dag tot nu toe is. Gelukkig kan ik al mijn frustraties botvieren op mijn blogje, hahaha.. ;)

post signature

0 reacties:

Een reactie posten