Slappe lach

18 december 2009

Ik wilde net een stukje schrijven, maar zit ondertussen naar RTL 5 te kijken over zinloos geweld, echt te erg, ik word er helemaal naar van. Twee jongens staan na het stappen te wachten op hun lift naar huis en 3 andere jongens lopen voorbij en out of nowhere geven ze die jongens en klap en begint er eentje te steken met een mes en binnen 40 seconden zijn ze weer weg. Helemaal niet uitgelokt en ze kenden elkaar ook helemaal niet en die ene jongen komt dus te overlijden aan zijn steekwond in zijn hart. Al ik zulk soort dingen zie, dan word ik toch wel bang, niet voor mezelf maar wel voor mijn kleine knullen als zij straks de leeftijd hebben om te gaan stappen. Ik denk niet dat ik kan slapen voordat ze weer thuis zijn, als ik ze al kan laten gaan. Ik hoop ook echt niet dat ze zo worden als die gozer die zomaar iemand neersteekt, dat lijkt me bijna net zo erg.. Soms wordt je zo moedeloos van deze wereld, ik begrijp niet dat mensen zo met elkaar om kunnen gaan, wish I could have my own little bubble to protect my family and friends from all the horror in this messed up world..

Anyway.. wat ik wilde schrijven..
Ondanks alle "ellende" (dat lijkt dan ineens zo overdreven na zo'n televisieprogramma, he?!) van gisteren, waren er ook leuke momenten. Toen we op de bank zaten met Quinten om half 4 's nachts, kregen we de slappe lach om Quintens aanstekelijke lachje. Bas zat te vertellen dat de sneeuw straks weer vieze blubbie ging worden en dat vond Quinten errug grappig.
Kijk zelf maar.. (de kwaliteit is alleen niet geweldig, want het was vrij donker in de kamer)


Quintens slappe lach

post signature

0 reacties:

Een reactie posten