Merry Christmas..

25 december 2009

Allereerst wil ik iedereen een fijne kerst wensen. en verder zomaar even wat babbels vanuit ons kersthuisje (al is ie niet echt kerstig versierd op een guirlande met lampjes na) We vieren kerst lekker thuis met z'n 4tjes dit jaar, gewoon relaxed met lekker eten en luieren op de bank voor de tv en dat is ook wel eens leuk aangezien Bas en ik bijna nooit een heel weekend samen hebben, door werk en voetbal.

Jaymsje begint echt al steeds meer richting peuter te gaan en minder baby-achtig. Hij probeert van alles te ontdekken en na te doen. Zo gebruikt hij allerlei voorwerpen (blijkbaar zijn telefoons overbodig, want alles heeft ontvangst) als telefoon. Hij houdt het dan niet tegen zijn oor, maar tegen zijn hoofd, erg grappig om zijn triomfantelijke blik te zien.


Jayms z'n manier van bellen

Ook proberen Quinten en Jayms steeds samen te spelen, soms kunnen ze zich echt zo leuk vermaken en lief spelen. Gaan ze samen rondjes kruipen onder de keukentafel of ploffen op de kussens van de bank. Soms gaat dat niet altijd even zachtzinnig, het leeftijdsverschil is nog net te groot, denk ik. Maar dat komt wel goed over een jaartje ofzo, dan kan Jayms (hopelijk) lopen, zit ie niet meer in de ik-speel-naast-iemand fase maar in de ik-speel-met-iemand fase en kunnen ze alweer veel meer samen doen.

Verder nog wat foto's van snowy SweeterLake. Afgelopen zondag moest ik eigenlijk werken, maar net toen ik op het punt stond om mijn jas aan te trekken om naar de Randstadrail te lopen, werd ik gebeld door mijn manager.
Ze zei dat ik geen moeite hoefde te doen om te komen, want er reed helemaal geen openbaar vervoer meer en dat ik lekker kon genieten van mijn vrije dagje. Dat was natuurlijk helemaal super dus we zijn 's middags even naar Kees en Kim gereden met de auto (wat een drama was dat, we hebben er 3 kwartier over gedaan!!) en hebben daar lekker sneeuwballen gegooid dus dat was wel weer even leuk. Momenteel ben ik de sneeuw alweer ernstig zat, het ziet er leuk uit, zo helemaal wit, maar verder is het alleen maar problematisch dus hopen dat t snel smelt.. :)


snowy Zalkerbos


sneeuwballen gooien!


baby meeting


Quinten vermaakt zich ook prima


Ik heb ook besloten om volgend jaar te gaan beginnen aan P365. Wat?!? Ik hoor het je denken.. ;) P365 staat voor project 365. Dat is een soort scrap-iets waarbij je elke dag een foto maakt van iets waarvan je denkt dat het significant is voor die dag. En per week scrap je er dan een paginaatje van waarbij je een korte beschrijving zet en de datum en de week. En dat doe je dan 52 weken en dan heb je aan het einde van het jaar een mooi overzicht van 2010 in dit geval met kleine dingetjes die je anders waarschijnlijk alweer vergeten zou zijn. Het zal een zware taak worden, want elke dag een foto maken en ze dan ook nog eens leuk neerzetten in een LO-tje zal qua tijd niet altijd goed uitkomen, maar ik wil het toch graag proberen.

En als laatste.. Ik ben helemaal happy, want morgen gaan we een tripje naar Disneyland Paris boeken!!! JEEEJJJ!! I LOVE EURODISNEY!!
Ik had het er vandaag weer over met Lennart en ging voor de gein even kijken hoe duur het nou was en eigenlijk viel me de prijs echt gigantisch mee dus Len en ik waren het snel eens, boeken die handel!!
Ik vind het zo geweldig daar, ik ben zoiezo al een grote pretpark fan en dan is Disneyland Paris echt heaven, hoe alles daar geregeld is en de leuke attracties, it just gives me a warm, fuzzy feeling..

post signature

0 reacties:

Een reactie posten