... and a Happy 2010!!

29 december 2009

En natuurlijk ook een geweldige viering van Oud&Nieuw en een spetterend 2010 toegewenst!! Ik hoop dat 2010 voor alle mensen mooi jaar wordt en dat alles maar (nog) beter mag gaan dan in 2009.
De vooruitzichten voor mij voor 2010 zien er al goed uit, want zoals ik al eerder verteld had, hebben Lennart en ik een reisje naar EuroDisney geboekt voor ons 5en. Ik ben al helemaal enthousiast, want ondanks dat het nog even duurt, heb ik overal al allemaal tips verzameld, alle reviews van restaurants bekeken en heb ik uiteraard mijn wat-neem-ik-mee lijstjes al klaar. De site van DisneylandParis staat ineens bovenaan in mijn archief van meest bezochte sites.. ;)
We slapen 2 nachten in disneyhotel Sequoia Lodge (dat is een luxer hotel dan SantaFe en was gek genoeg wel goedkoper door die aanbieding) inclusief ontbijt en hebben dan 3dagen toegang tot het park en de studios.

hotel Sequoia Lodge

In 1997 zijn Lennart en ik al een keer eerder geweest met onze ouders en buren, de zogenaamde "tuttenclub" en toendertijd hebben we bij Annette's Diner gegeten. En aangezien Len en ik echt American food fans zijn (ondanks dat we er nog nooit geweest zijn), lijkt het me logisch dat we daar natuurlijk weer gaan eten, al is het maar voor de nostalgie. En ik zag gisteren op de menukaart dat ze er ook Old Fashioned Lemonade hebben

restaurant Annette's Diner

Ik ben ook echt heel erg benieuwd wat Q en J zullen vinden van Disneyland Paris. Q vindt het vast wel leuk denk ik, hij heeft het natuurlijk wel allemaal een beetje door nu en hij heeft het ook steeds over Mickey en dat hij naar Mickey toe wil, terwijl hij eigenlijk maar heel weinig van Mickey and friends afweet. Hij kent natuurlijk wel Cars, Toy Story 2, Monsters Inc. en Finding Nemo, want die heeft hij op dvd en gelukkig zijn daar ook rides van, dat verhoogt vast en zeker zijn beleving.
Van J denk ik dat hij het niet heel erg door zal hebben, maar alles wat zijn grote broer doet is interessant en ze hebben ook een speelhoek voor kinderen in het hotel dus ik gok dat hij zich ook wel zal vermaken.
Alleen van Bas ben ik bang dat hij tegen die tijd al een overdosis Disney gehad heeft, hahaha..

post signature

0 reacties:

Een reactie posten