Afspraak scan en lopen

28 januari 2010

Als laatste het derde deel..
Vrijdag vond ik de brief van het LUMC met mijn oproep voor de MRI scan, aanstaande vrijdag (29 jan. 2010) kan ik al terecht, heel vlot dus. Er zat ook een hele uitleg bij over hoe het in z'n werk gaat en wat je wel en niet mag. Zo moet ik al mijn sieraden afdoen en mag ik ook geen mascara op. Dit omdat het eigenlijk een grote magneet is en het anders niet goed gaat met de scan.
Het onderzoek zal wel dik een uur duren zei de arts vorig keer dus dat wordt een lange lig denk ik, je mag ook niet bewegen, want dat is weer slecht voor de scan.
Ik heb dinsdag ook gebeld voor een afspraak voor de uitslag, maar het was erg druk dus ze kon nog geen datum zeggen, want ze moest eerst even overleggen met de arts, maar zou me de bevestiging opsturen met de datum.
Verder doet Jayms steeds meer stapjes los. Hij staat al langere tijd gewoon los en nu doet ie af en toe er ook een paar stappen bij, totdat ie doorheeft dat ie los staat en dan gaat ie weer gauw zitten. Dus ik hoop dat het niet lang meer gaat duren voordat ie gewoon helemaal los gaat lopen.
Nou, dat was het wel weer zo'n beetje, als ik zin heb ga ik nog een nieuwe layout maken voor mijn blog, maar eerst maar eens even een berg strijk wegwerken, stofzuigen en dweilen en Quinten naar schooltje brengen.. :)

post signature

0 reacties:

Een reactie posten