Oma gefeliciteerd!

16 april 2010

Vandaag is mijn/onze lieve omaatje jarig dus bij deze een hele fijne verjaardag toegewenst namens ons!
In al mijn enthousiasme heb ik gisteren een kaart gemaakt, tenminste, ik had leuke foto's toegevoegd aan een QP bij gebrek aan tijd gisteren (drukke dag, vertel ik zo), maar ik ben dus vergeten om hem te versturen.. Lekker handig he?!
Dus ik plaats hem in ieder geval alvast hier en dan krijgt mijn oma hem waarschijnlijk maandag alsnog in papierlijke lijve.


Met foto's van Jayms, Sem en Quinten

Gisteren was dus een drukke dag. Het begon al in de ochtend, de kinderen waren weer om half 7 wakker, zoals elke dag dus uitslapen is hier nooit echt een optie. Toen ik mijn mail ging checken vond ik tot mijn verbazing een mail van KPN met de mededeling dat mijn iPhone verzonden was dus ik ging meteen de status checken van het pakketje dat ik kon volgen met het trace-nummer dat ik gekregen had.
Daar stond dat het "pakketje gesorteerd was in het sorteercentrum" dus ik dacht eigenlijk dat ie dan de dag erna bezorgd zou worden. Maar toen ik Lennart ging bellen om te zeggen dat ik bericht had gekregen, was de status ineens veranderd naar "de chauffeur is onderweg"..
Ik weet dat die pakketjes altijd bezorgd worden op het moment dat je net even je kind naar school aan het brengen bent, dus daarom kwam Len hierheen om Q naar schooltje te brengen en mijn medicijnenrecept af te gooien bij de apotheek, want ik wilde echt niet nog een dag wachten op mijn precious iPhone.
Uiteindelijk had ik m wel gewoon zelf kunnen brengen en halen, want hij werd pas om half 4 bezorgd, maar dat weet je niet van tevoren.
Ik ben echt helemaal blij met mijn foontje, meteen al wat handige apps gedownload, maar kon pas laat mijn telefoon inrichten, want moest 's avonds ook nog boodschappen doen aangezien de aankomende tijd we weer een druk schema hebben. Gelukkig wilden mijn ouders ff op de kleintjes letten, want Bas moest voetballen gisteravond.

Het prikken ging wel goed woensdag, had er weinig last van en heb gewoon kunnen slapen gelukkig, alleen heb ik waarschijnlijk wel een ader geraakt, want het deed wel pijn, ging best wel bloeden en en zit nu een mooi blauw rondje op de prikplek heen.

Met Quintens zindelijkheid gaat het ook steeds beter, hij gaat tegenwoordig wel minimaal 1x per dag naar de wc, meestal om te poepen, maar soms ook om een plas te doen. En het beste is nog, dat ie het zelf aangeeft dat ie naar de wc wil, zelfs al heeft een een luier om dus das al een hele vooruitgang. Misschien gaat het er dan toch aankomen dat hij zindelijk gaat worden. Zou in ieder geval een heleboel luiers schelen, want er gaan er hier zo 8 pakken pampers per maand doorheen door Q en J.

Jayms ligt nu lekker te slapen, die was vast helemaal uitgeput, want Dannii en Demii hebben hier vanochtend lekker gespeeld, zodat Daan even op haar gemak kon verven in haar nieuwe huis, want hoe eerder alles gedaan is, hoe sneller ze erin kan natuurlijk.




En met een beetje mazzel valt Quinten zo ook in slaap, hij hangt al tegen me aan op de bank dus dikke kans, want hij was vanochtend al aan het gapen dus dan heb ik ook even een momentje voor mezelf (en mijn iPhone, hahaha)

post signature

0 reacties:

Een reactie posten