Ontspannen dag/nacht

10 mei 2010

Het is alweer de 2e week van Quintens schoolvakantie, wat betekent dat Quinten dinsdagochtend en donderdagmiddag gewoon thuis is in plaats van op de peuterspeelzaal en dat is ook wel te merken. De energie die hi daar altijd kwijt kon, die vloeit hier nu rijkelijk door het huis en af en toe moeten Jayms, ik en Bas het ontgelden en worden we uitgedaagd door de kleine meneer.
Maar hij kan ook heel lief zijn, zo komt ie regelmatig even bij ons zitten en krijgen we een kus, een knuffel of een "eskimusje" (een eskimo-kusje, oftewel neuzen).

Afgelopen woensdag zijn Bas, ik, de kids en Luciano en Lorena naar de dierentuin geweest. Kim is laatst aan haar voet geopereerd en loopt daardoor al een paar weken met krukken dus daarom had ik aan haar gevraagd of ik de kleintjes mee mocht nemen zodat ze ff rust had, want zorgen voor 2 kinderen is niet makkelijk op krukken. Bas had namelijk met Kerst een pluim van zijn werk gekregen en die konden we mooi gebruiken voor deze gelegenheid en mochten we gratis naar binnen. Quinten, Lorena en Jayms zijn zoiezo nog gratis dus dat kwam ook goed uit en konden we dus met z'n 6en naar Blijdorp voor de prijs van een kinderkaartje. Het was echt heel gezelig en het is zo leuk om die kids zo enthousiast te zien. Luciano heeft echt het geduld om overal naar te kijken en Lorena vond de vogels echt helemaal geweldig. En Quinten en Jayms waren vooral blij met Luciano en Lorena.

Vrijdag was voor Bas en mij een echte feestdag, allereerst was Bas lekker vrij dus ik kon wat langer in bed blijven. Toen hebben we Lennart opgehaald en de kleintjes bij mijn moeder gebracht, want die zou oppassen, want om 11 uur hadden we een afspraak in het LUMC, niks bijzonders, gewoon ff een check up hoe het met de medicijnen ging en of ik nog vragen had.
En daarna hoefden we niet meer terug om de kids op te halen, want ze bleven lekker bij opa en oma slapen, want Lennart heeft ons getrakteerd op een nachtje in een hotel inclusief een etentje! Zelf ging hij ook gezellig mee, we zaten in het van der Valk hotel in Duiven, een heel mooi hotel en we hadden een luxe kamer met bubbelbad en rainshower.
Na aankomst 's middags hebben we lekker even gezwommen in het aanwezige zwembad en daarna 's avonds lekker uitgebreid gedineerd in het restaurant van het hotel en vervolgens lekker gerelaxed op onze kamer. We sliepen al, als een stelletje oude lullen, om 22.00 uur, maar dat is tegenwoordig gewoon een luxe voor me aangezien ik 4 avonden per week zeker niet voor 01.45 in bed lig.
's Ochtends uiteraard weer overdadig ontbeten in het hotel, lekker met broodjes met bacon, brownies, spekkoek en vers fruit enzo en zo kwamen we helemaal ontspannen thuis.

Zondag was het natuurlijk moederdag en Quinten had uiteraard iets moois gemaakt op school. Hij had het cadeautje al voor de vakantie meegekregen naar huis, maar toen ik ernaar vroeg toen vertelde hij me diplomatiek dat het een geheimpje was en dat ik het niet mocht weten, de lieve knul.. Ook hadden ze een liedje geleerd dat ze voor ons mocten zingen op moederdag, maar ons nachtegaaltje kon niet wachten en zodoende hoor ik m al de hele week, hahaha.
's Ochtends mocht ik weer lekker uitslapen en kreeg ik van Quinten mijn cadeautje op bed, het was een mooie servetring die hij zelf gestempeld had in het roze, helemaal mijn kleur.
Verder hebben we niet echt wat gedaan, want ik moest werken en Bas voetballen, maar die trotsheid van Quinten op zijn cadeautje is genoeg voor vrolijkheid voor de hele dag.

Verder heb ik ook nog iets heel stoms gedaan, ik heb namelijk mijn iPhone op de grond laten vallen en daar kon ie niet echt tegen. :(
Hij doet het gelukkig nog wel, maar mijn hele scherm is gebroken met een waaier van barsten. Je begrijpt wel dat ik er flink van baal, helemaal omdat ie pas 3 weken oud is ongeveer, maar hij is wel te repareren, alleen ff wachten op mijn salaris.
Van mijn lieve papa krijg ik een hoesje om hem in te bewaren, hij heeft er zelf ook één en is er zeer tevreden over dus dat is heel fijn. Blijft straks weer mooi, netjes en beschermd!! :)

post signature

0 reacties:

Een reactie posten