Small talk

17 juni 2010

Vandaag alleen wat small talk, gewoon even wat lulpraat tussendoor om de ruimte te vullen enzo.. ;)
Gisteren heft Quinten de hele dag zonder luier rond gelopen en alle keren dat hij zijn behoefte moest lozen, heeft ie dat heel netjes op de wc gedaan! Hij kan het dus wel, zindelijk zijn, alleen heeft hij er moeite mee als hij een luier of alleen een boxershort draagt. Als hij halfnaakt rondloopt dan gaat het perfect, maar zodra er iets om z'n billen zit, dan gaat het wel fout, dus dat moeten we nog even trainen en dan is hij hopelijk snel van de luiers af.

Straks ga ik eindelijk het schermpje van mijn iPhone laten fixen, want hij is nu al bijna een maand in een dusdanige zielige situatie dat reparatie hoognodig is na z'n val op de stoeptegels.


Dit is niet de mijne, maar zo ziet ie er ongeveer uit

Als het goed is, kan je hem in 30 minuten laten maken bij een zaakje in het Stadshart voor 79 euro dus das wel te doen, de prijzen zijn overal ongeveer hetzelfde en dit is lekker dichtbij dus we'll give it a try.. :)

Van de week besloot ik ook weer even de Wii-fit die ik nog steeds te leen heb van Bas en Sanne, tevoorschijn te halen. Af en toe wil ik me wel eens aan trainen wagen, maar meestal doe ik alleen een bodytest. En op miraculeuze wijze blijf ik steeds afvallen ondanks alle Flurry's die ik eet dus volgens mij is er iets niet goed. Of het komt door het weinige slapen van de laatste tijd of ik heb iets vaags onder de leden, maar ik ben natuurlijk de laatste die daar over klaagt. Eindelijk een "klacht" die in mijn voordeel is, hahaha..

De jeuk aan mijn oogleden is overigens ook nog steeds niet over, maar ik heb geen zin om weer met de kids naar de dokter te gaan, aangezien ze zich vorige keer als een stelletje spoken gedragen hebben en ik de dokter amper kon verstaan door de herrie die ze produceerden, dat ik het maar even zo laat.
Ik probeer gewoon zo min mogelijk te wrijven en heb Bio-oil gekocht en dat schijnt ook goed te helpen tegen droogheid dus ben fanatiek aan het smeren en hopen dat het zo overgaat.

Aanstaande zaterdag is het weer zover, de 2e wedstrijd van Nederland in het WK. Helaas kan ik het deze keer niet zien (niet dat ik maandag nou zo aandachtig gekeken heb hoor, maar dan beleef ik de sfeer wel), want ik moet werken. Hopelijk worden we een beetje op de hoogte gehouden door de klanten.
Iedereen die wel van de wedstrijd kan genieten, heel veel oranjeplezier toegewenst, hier gaan de ukjes ook weer in het oranje en Quinten in zijn gloednieuwe Nederland uit-tenue om Nederland optimaal te steunen en ik doe lekker wel mijn oranje armbandjes van de Etos om zaterdag.. :P

Als laatste wilde ik nog even melden dat ik 2 diavoorstellingen toe hebt gevoegd in de meest rechterkolom, daarin staan de foto's van z'n verjaardag en van z'n traktatie op school. Als je erop klikt, dan kun je ze in het groot bekijken.

post signature

0 reacties:

Een reactie posten