Fotoshoot

24 september 2010

Ik ga vandaag geen slappe excuses verzinnen waarom ik de laatste tijd geen blogje meer geschreven heb. De waarheid is gewoon dat ik even niks interessants te vertellen had en niet dat deze nou zulk geweldig nieuws dtaat hoor, maar ik wilde het toch graag even delen, hihi..

Vorig jaar hadden we voor het eerst bij "mijn" Douglas de hele week een mini-fotostudio. Daarvoor kon je je opgeven en werd je in 3 kwartier opgemaakt, je haar gedaan en gefotografeerd als een soort van glamour-diva.
Dat leek me toen heel erg leuk en toen heb ik me, samen met mijn moeder en een collega van haar opgegeven en zodoende zijn we nu in het bezit van een aantal hele leuke foto's.
Het enige minpuntje van vorig jaar vond ik de manier waarop ik opgemaakt was. Het was namelijk helemaal niet zoals ikzelf ben en ik mezelf opmaak en persoonlijk vind ik dat ik het zelf mooier kan, maar goed, what's done is done. En natuurlijk moet het ook wel iets meer over the top, want dat staat mooier op de foto.

Dit jaar was er wederom weer een fotoshoot dus mijn moeder en ik besloten weer te gaan. Deze keer had ik me wel voorgenomen om mijn wensen qua make up goed duidelijk te maken om er zo voor te zorgen dat ik niet weer als een clown de deur uit zou lopen.
En gelukkig was de eigenlijke visagiste nog niet aanwezig dus kon mijn collega me lekker opmaken. Zij weet wel wat voor make up ik normaal draag dus dat scheelt weer.
Ze had me opgemaakt me smokey eyes en dan met heel veel zwart. Op de foto stond het heel mooi, maar zo in het daglicht vond ik het toch net even iets too much.
Hef is ook wel een kwestie van wennen moet ik toegeven, want na een tijdje vond ik het al steeds beter staan al heb ik het er thuis wel snel afgehaald, hihi..

En dan is het nu tijd voor de foto's uiteraard...





En de foto's van en samen met mijn moeder..





Ondanks dat ik de make up op deze foto's vele malen beter vind dan die van vorig jaar, heb ik me toch voorgenomen om eventueel volgend jaar gewoon lekker alles zelf te doen, ben toch wel benieuwd hoe dat dan uitpakt op de foto's.. ;)

post signature

0 reacties:

Een reactie posten