VAKANTIE!!

2 oktober 2010

Na weken van wachten en werken is het dan eindelijk zover, Bas en ik zijn lekker 3 weken vrij sinds deze vrijdag. Ik heb absoluut geen problemen met werken, want dan heb je een ritme in je week, maar samen vrij zijn is nog veel leuker.
Geen gestress qua tijd, alles op z'n gemakje.

Gisteren begon het al meteen goed, Bas is een weekendje weg met z'n voetbalbuddies naar Center Parcs, dat doen ze elk jaar. Een weekend vol zuipen en mannenstuff, hihi..
Gelukkig heb ik de auto en hoef ik me ook niet te vervelen, want gisteravond ben ik eerst even bij mijn ouders langs geweest om de koffer op te halen die ik mocht lenen en daarna ff bij Priszilla langs, want Jenoah is alweer 10 jaar geworden.
Dat was ook weer heel gezellig zoals altijd en het eten was ook weer super! Me love indisch eten! :D

En vanochtend ben ik even bij Lennarts nieuwe huis wezen kijken, hij heeft echt een superleuk flatje op de 14e verdieping met een indeling waarin je een rondje kan lopen.

Dat wilde ik ook altijd hebben, een huis waarbij je via andere kamers weer op hetzelfde punt komt net zoals ik split-level woningen ook helemaal gaaf vind. En huizen met geheime gangen, maar die zulen vast niet te huur zijn, hahaha..
Wie weet als we ooit biljonair worden.. ;)

Verder hebben we maandag een afspraak op het Schrijverke, wat waarschijnlijk de nieuwe basisschool wordt van Quinten. Dan kunnen we even een kijkje nemen, want we krijgen een rondleiding en een gesprek dus ik ben heel benieuwd. En dan hopen dat ie snel mag gaan wennen, want hij zeurt nu al elke dag dat hij naar school wilt.

Ook heb ik me ingeschreven bij de sportschool, het was namelijk de hele maand september gratis inschrijven bij de sportschool waar ik voorheen ook al ingeschreven stond en aangezien ik me al voorgenomen had om weer te gaan sporten als Jayms naar de peuterspeelzaal zou gaan, was dit natuurlijk het uitgelezen moment.
Ik kan per 1 november beginnen en J gaat per 2 november voor het eerst naar schooltje, dus dan kan ik eindelijk weer eens wat aan mijn conditie en figuur doen en uiteraard ook voor de gezondheid.

En woensdag gaan we lekker naar Turkije voor 8 dagen! Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het zal zijn, zeker wat de kids betreft. Je weet het met hen nooit, maar op zich zullen ze het vast naar hun zin hebben, want er is een zwembad, er zij speeltuintjes en er is eten.
Ik hoop dat het vliegen goed gaat, maar heb al een heleboel tips gehad van iedereen en heb ook voor allebei een rugtasje vol cadeautjes dus ik ben voorbereid.. hoop ik.. ;)

post signature

0 reacties:

Een reactie posten