Sjakie

23 november 2010

Hoewel ik dacht en vond dat ons gezin aardig compleet was, hebben we er sinds kort toch een huisgenoot bij, te weten Sjakie.

Nu vraag je je natuurlijk af: "Wie is Sjakie?"
Datzelfde probleem hebben wij (Bas en ik) ook, want wij hebben Sjakie namelijk nog nooit gezien en dat gaat ook nooit gebeuren, want Sjakie is Quintens imaginary friend.

Pasgeleden was Quinten lekker aan het voetballen en hoorde ik hem brabbelen tegen een plekje tegenover hem. Hij was dus aan het overspelen met Sjakie en hij zei tegen hem dat ie de bal terug moest schoppen.
En 's avonds heeft Sjakie ook gezellig meegegeten met ons aan de tafel. Ik had er extra bord bijgezet met bestek en van Quinten moesten we er ook eten opleggen. Sjakie zal wel honger gehad hebben na het voetballen.. ;)

Als we aan hem vragen hoe Sjakie eruit ziet, krijgen we wel steeds een andere omschrijving. De eerste keer had hij zwart lang haar en was ie 12 jaar en de keer erna leek hij volgens Quinten op hem.
Ik heb niet echt het idee dat hij echt een iemand ziet, meer dat hij gewoon doet alsof hij een speelkameraadje heeft.

Al met al vinden Bas en ik het wel grappig en alle kinderen die geen geluid maken zijn natuurlijk van harte welkom in ons huis, hahaha.. ;)

post signature

0 reacties:

Een reactie posten