Vlechten

16 november 2010

Zoals ik al eerder verteld heb, heb ik een aantal vaste sites waar ik elke ochtend even kijk. En meestal kom ik vanuit die sites, weer op nieuwe leuke sites en als ze dan helemaal geweldig zijn, dan komen ze ook in mijn favorietenlijstje natuurlijk.

Tijdens één van mijn digitale reizen kwam ik dan ook op deze site, CuteGirlsHairstyles.
De naam zegt het al, het is een site die gaat over haarstijlen voor meisjes/vrouwen, gemaakt door een moeder van vier meiden en een zoon.
En dan niet speciaal over kapsels, maar over vlechten, knotten en staartjes en hoe je die kan maken, inclusief handige filmpjes!!

Ik ben gezegend met twee prachtige zonen dus heb helaas geen proefkonijnen en altijd vind je zulke sites als je net je haar kort en in lagen hebt laten knippen, maar gelukkig staan er ook een heleboel vlechten op voor kort haar en voor de andere vlechten mag ik altijd gebruik maken van Kims haar.. ;)

Een paar favorieten:


Leuke variatie op een invlecht voor je lok/pony

En deze vind ik ook echt supergaaf. Ik heb hem al op Kim uitgeprobeerd en hij pakte wel leuk uit, al was ie nog niet naar mijn smaak qua netheid, maar had niet meer tijd om hem te maken dus binnenkort maar weer even opnieuw proberen.


Waterval invlecht

Op mijn werk moet ik altijd een petje op en moet je haar vast zitten (vlecht of knot bij langer haar) dus ik vind het dan altijd wel leuk om dan iets van een invlecht te maken ofzo, dan zie ik er tenminste niet uit als een vogelverschrikker als ik mijn petje af doe in mijn pauze.. ;)
Ik heb er al eentje geprobeerd en kreeg er meteen complimenten over dus dat is wel heel erg leuk. Sommige kan ik helaas niet goed maken omdat ik het zelf niet kan zien, maar op gevoel lukt ook een heleboel en oefening baart kunst.. :D

post signature

0 reacties:

Een reactie posten