Nieuw jaar

11 januari 2011

Mede door de decemberdrukte (of zal ik zeggen blues?!) en geen inspiratie heeft het weer even (lees: heel lang) geduurd, voordat er weer een verhaaltje is verschenen, maar vandaag heeft het plaatsgevonden..

Allereerst ben ik blij dat we het jaar 2010 afgesloten hebben, want men, wat was dat een baggerjaar zeg. En niet alleen voor ons, ik hoor iedereen om me heen klagen dat 2010 geen best jaar was. Natuurlijk zijn er ook leuke dingen gebeurd (geboorte van Finn, een prijsvraag gewonnen), maar over het algemeen overheersen de nare dingen dit jaar.

En ondanks mijn jaarlijkse decemberblues, hebben we toch een leuke Kerst gehad. Op
1e Kerstdag kwamen mijn ouders en Lennart steengrillen en op 2e Kerstdag kwamen Bas en Suus langs met Mitchell en Finn en ook Sabine, Chris en Julien waren van de partij. 's Avonds hebben we ook lekker gesteendgrilld voor zover dat natuurlijk gaat met kleine kinderen, hihi.. Vond eigenlijk dat het best redelijk ging overigens.
Chris kon zelf helaas niet blijven voor het eten, want hij zou al uit eten gaan met z'n vrienden volgens hun jaarlijkse 2e Kerstdag-traditie, maar hij had wel een grote schaal met vis voor de steengrill meegenomen en daar hebben we heerlijk van gesmuld.



Gelukkig hebben we dit jaar afgesloten met een soort van feestje en samenkoming met onze vrienden en familie op oudejaarsavond/nieuwjaarsdag en laten we vooral hopen dat dit jaar beter gaat worden..

Een tijd geleden had ik Quinten opgegeven voor zwemles bij Mulder Sport. Niet echt in onze buurt, maar deze lessen zijn al vanaf 4 jaar te volgen en aangezien ik zo snel mogelijk wil dat hij zich kan redden in het water, zodat ik misschien minder panisch word a la Turkije, vond ik dat wel een geschikte zwemschool.
Verrast waren we dan ook toen we eind december een uitnodiging kregen dat Quinten vanaf 11 januari zwemles mag gaan volgen.
En zodoende heeft hij net z'n eerste les achter de rug. We mochten niet mee naar binnen, want dat leidt de kinderen teveel af, maar we mochten wel even sneak-peeken het laatste kwartiertje en hij vindt het helemaal geweldig. Je merkt gewoon ook dat hij helemaal trots op zichzelf is en hij zich echt al een grote jongen voelt.
En wij zijn natuurlijk ook apetrots!!




Van de week ben ik ook nog even met mijn collega's bij Ballorig geweest en daar gingen Q en J weer helemaal los. Het was gelukkig niet erg druk, de meeste kinderen zitten natuurlijk weer op school, dus Jayms had alle ruimte in het gedeelte voor de grote kinderen en die was ik ook dus steeds kwijt. Zat ie weer ergens onderin, het kleine aapje. Die is ook nergens bang voor hoor, die klimt rustig overal op en af, maar gelukkkig wel voorzichtig.
En Quinten had de trampoline ontdekt, dat vond ie wel interessant. Hij wordt later vast en zeker een heel sportief iemand, hij is nu al gek op alle sporten..



Maakt kegels van stoelpoten om zo te kunnen bowlen en gebruikt de Wii-motes met een balletje om te kunnen honkballen en voetbal blijft ook nog steeds natuurlijk.
En Jayms wordt vast iets van kok, hij houdt van eten, dat is duidelijk en kijkt ook altijd vol interesse wat ik kook en wat ik daarvoor gebruik.

Het is alweer een aardig verhaaltje geworden, ga van de week weer proberen om er nog eentje te schrijven, had net weer allemaal dingen bedacht wat ik wilde schrijven,maar werd weer afgeleid door de film op de tv dus ik ga er gewoon een einde aan breien.. Hopelijk meer later deze week!!

Oja, wat ik nog wel kwijt wilde, vlak voor het einde van het jaar ben ik de gelukkige winnaar geworden van 30 euro shoptegoed bij een van mijn nieuwe favo winkels, namelijk The Beauty Bakery! Juist, degene waar mijn vorige artikel over ging. Je begrijpt wel hoe blij ik ben daarmee, want er zijn nog zoveel producten die ik graag uit wilde proberen en deze kans heb ik nu gekregen en heb vanmiddag mijn wishlist al aan Angel doorgestuurd. Dus zodra ik ze geprobeerd heb, schrijf ik er weer een verslagje over.. Kan niet wachten, alles is zo jammie, hihi..
En dit alles heb ik te danken aan Gonny, want op haar site Cherryfizz (zeker even een kijkje nemen, de moeite waard, ze schrijft ook zo leuk) heb ik deze prijsvraag gewonnen en Angel van TBB natuurlijk..

post signature

0 reacties:

Een reactie posten