Freaky me

15 januari 2011

Soms, als ik weer eens bezig ben met de was bijvoorbeeld, dan bedenk ik me dat ik best wel gekke gewoonten, manieren en dingetjes heb..
En vandaag heb ik besloten dat te delen met jullie. Sommige dingen ken je misschien al en andere zijn misschien nieuw dus lees gauw mee over mijn weirdo stuff als je benieuwd bent, hihi..

- als het regent en de zon schijnt, moet ik altijd kijken of er een regenboog is (en vooral als ze pretty zijn, moet ik er een foto van maken, maar daar zijn ze nooit zo mooi als in het echt.. heb ook vet veel regenboogfoto's dus)



- ik kan niet slapen in een onopgemaakt bed.
- mijn voeten moeten schoon zijn voordat ik kan slapen (vooral in de zomer).
- voordat ik mijn was ophang, sorteer ik eerst de was op persoon (spullen van Bas, van mij etc.) en op kleine dingen zoals ondergoed en sokken en hang het daarna pas op
- ik sorteer de hangkleding van de kids op de kleuren van de regenboog.
- ik heb een vaste indeling in de vaatwasser en als Bas het ergens anders zet, dan ga ik het herschikken.
- ik drink mijn drankje het liefst met een rietje.
- ik moet altijd iets lezen bij het eten.
- ik slaap lekkerder als het opgeruimd is en zeker als de was uit mijn slaapkamer is.
- mijn cola vind ik het lekkerst als de prik eruit is.
- I love jus.. nee, geen jus d'orange maar vleesjus (Bas kijkt altijd vol walging hoe ik een lepel opeet als we afruimen)

Als ik zo dit lijstje lees, dan vind ik mezelf wel een beetje een dwangmatig persoon eigenlijk, a la Monica, met voornamelijk slaap-, was- en foodissues :S
Ach ja, iedereen heeft vast wel z'n dingetjes.. Ik zal er ongetwijfeld nog veel meer hebben, maar gelukkig heeft Bas ermee leren leven, hihi.. ;)

post signature

0 reacties:

Een reactie posten