Byte X

27 januari 2011

Sommige van jullie hebben het misschien zelf gedaan of kennen iemand die het deed. Ik ken ook genoeg mensen die het doen en helaas val ik er zelf ook onder.
Nagelbijten. Wat betreft nagelbijten heb ik een beetje een gespleten persoonlijkheid. Ik toegeven dat ik het eigenlijk alleen doe als er een haakje aan mijn nagel zit, dan gaan ze meteen allemaal, want 1 korte nagel met allemaal lange staat niet, althans, dat vind mijn nagelbijtende ego.
Mijn andere ego (die heeft meestal de overhand) vindt mooie, lange, verzorgde nagels heel mooi en die kan ze dus wel laten staan.

Zoonlief Quinten heeft sinds een tijdje deze nagelbijttik dus ook, alleen heeft hij wel moeite om er vanaf te blijven met als gevolg, superkorte nagels.
Ik vind het geen gezicht en bovendien kan het ook nooit goed zijn dus ik heb besloten om drastische maatregelen te nemen aangezien waarschuwen niet helpt, want hij doet het toch wel.

Misschien kennen jullie het wel, het goedje Byte X. Dit spulletje is een soort nagellak, maar doorzichtig met een hele vieze smaak.



Ik bewaar er nog levendige herinneringen aan al kan ik niet met zekerheid zeggen dat ik het op mijn nagels heb gehad om te voorkomen dat ik erop zou bijten of omdat ik het heb gehad om het duimen tegen te gaan. Dat neemt niet weg dat ik de ranzige smaak me nog zeer goed kan herinneren.

Mijn plan is dus om tijdens z'n slaap z'n kamer in te sneaken en dan stiekem z'n nagels te lakken met Byte X zodat hij er dan misschien vanaf gaat blijven. Ik wil dit liever niet doen als hij er bewust van is, want dan weet hij dat ik het er ook weer vanaf kan halen dus het moet allemaal heel geheim gebeuren.
Ik hoop alleen niet dat ie, net zoals ik, gewoon de Byte X eraf bijt en weer verder gaat met z'n nagels.. :)
Wish me luck!!

post signature

2 reacties:

Anoniem,  30 juli 2011 om 15:40  

ik heb het net opgedaan!
super spul! ;D

Een reactie posten