Speeltuin en Lush

12 maart 2011

Deze avond geen spannende updates over de vorderingen in de groei van de kids of ander spectaculair nieuws, maar gewoon even wat lulpraatjes. Ook een keer leuk toch?!

Vandaag was het weer heerlijk weer, het zonnetje scheen lekker en het was ook absoluut niet koud dus je kan je wel voorstellen dat ik, na mijn werk, wel zin had om wat leuks te doen met z'n 4tjes.
We zijn tegenwoordig niet zo heel vaak meer met het hele gezin samen (Bas werkt doordeweeks overdag, ik dan 's avonds, ik werk op zaterdagochtend/middag en Bas voetbalt op zondag) dus onze tijd is kostbaar.
Daarom zijn we lekker naar Clingendael gegaan, een stukje wandelen en natuurlijk naar de speeltuin, het hoogtepunt voor de kids.
Jayms had binnen een minuut al een vriendje gevonden die heel schattig z'n handje vastpakte en die samen de trappen op en af gingen lopen.


En Quinten leefde zich lekker uit met klimmen en liet me van alles filmpjes en foto's maken. Ze hebben zich prima vermaakt.



Ik hoop dat het weer de komende tijd een beetje zo gaat blijven, want dan kunnen we vaker zulke uitstapjes maken, de kleintjes genieten er echt van en wij dan uiteraard ook.




Verder wil ik nog even mijn nieuwe verslaving met jullie delen.. Nee, ik ben niet begonnen met roken en ook alcohol drink ik nauwelijks, wel nog steeds verslaafd aan Otrivin uiteraard, maar dat beschouw ik als redelijk onschuldig.
Nee mijn nieuwe verslaving is een geur..

Onlangs heb ik mijn prijzenpakket van The Beauty Bakery binnen gekregen (was weer tres jammie!) en daarbij zaten ook een aantal homescents waaronder een dupe van de geur van "honey, I washed the kids"-zeep van Lush. Lush is een winkel waar ze handgemaakte beautyspullen verkopen, zit o.a. in Den Haag.
Normaal gesproken liep ik er altijd langs en trok het me niet echt, maar sinds ik de geur van die homescent (dus eigenlijk dezelfde geur als de Lush-zeep) heb geroken, wil ik er dolgraag heen! Must...have...soap..!!


Die geur is echt gewoon goddelijk. Volgens de site van Lush ruikt het naar toffee en honing. Persoonlijk ruik ik het er niet echt in terug, maar dat geeft niet, want hij ruikt echt verrukkelijk! Ik kan ook niet omschrijven waar ie nou wel naar ruikt, maar ik las een review van een meisje en zij beschreef de geur als comforting en addictive en zo is het precies.
Het schijnt dat er, behalve de zeep, ook een solid perfume van is en daar heb ik uiteraard mijn zinnen op gezet, ik weet alleen niet of die nog te krijgen is. Zodra ik in Den Haag ben, is de Lush winkel mijn eerste bestemming.
Overigens zijn er nog wel meer producten van Lush die ik graag een keer zou willen proberen dus ik ben erg benieuwd naar de winkel.

Dat was eigenlijk wel zo'n beetje wat ik graag wilde delen, hoop dat ik jullie niet teveel verveeld heb met mijn blabla, maar in dat geval was je vast al gestopt met lezen.. ;)

post signature

0 reacties:

Een reactie posten