Brain pictures

29 juli 2011

Een paar dagen geleden heb ik eindelijk mijn DVD-tje mogen ontvangen van het LUMC met daarop onder andere mijn MRI foto's, de bevinding van de radioloog en een heel prograamtje om alles te kunnen bekijken..

Ik had ze natuurlijk al eens gezien in het ziekenhuis, maar vond het toch wel weer interessant om ze weer te zien en vooral ook met het verhaaltje van de radioloog erbij. Nu heb ik het allemaal op m'n gemakje kunnen bestuderen , want in het ziekenhuis krijg je zo'n lading informatie over je heen dat de helft je ene oor ingaat en de andere weer uit.
En.. nu sta ik tenminste niet stom op de foto en lijk ik gewoon fotogeniek, hihi.. ;)

Zoals beloofd... Tadaaaa...




En verder is ook Trudy langgeweest, mijn nieuwe verpleegkundige. Gelukkig ook een hele aardige vrouw met veel geduld, ze kreeg uiteraard een kruisverhoor van de twee kleine mannen hier in huis.
Verder demonstreerde ze me ook het nieuwe priksysteem, a la insulinespuit, kant en klaar geprepareerd en het enige wat je hoeft te doen, is de naald erop te zetten, op het knopje te drukken en 10 seconden te wachten. Piece of cake dus! Vanaf 18 augustus kan ik daarmee beginnen.
Al blijft dat knopje toch wel lastig, maar goed, het is in ieder geval een verbetering.. :D

post signature

0 reacties:

Een reactie posten