Weer een stapje verder

31 januari 2012

Dezer dagen gaan er weinig momenten voorbij waarbij Amerika niet door mijn hoofd heen flitst. Op zich natuurlijk niet erg vreemd als je bedenkt dat ik altijd al obsessed ben geweest met alles Amerika gerelateerd en met mijn huidige kennis dat ik over minder dan 4 maanden mijn eerste voet daar aan land ga zetten. Mijn hart maakt even een klein huppeltje.. ;)

Er moet natuurlijk nog een hoop geregeld worden, want vorige keer hebben we alleen de toestemming gekregen en de tickets voor de vlucht geboekt, maar de invulling van de reis was, op een kleine planning na, nog vrij blanco.
Dus de afgelopen tijd heb ik voornamelijk besteed aan het uitwerken van mijn planning die eigenlijk weinig veranderd zijn ten opzichte van de laatste die ik geplaatst heb.
Alleen op dag 4 zouden we naar Joshua Tree gaan, maar die heb ik omgeruild voor Palm Springs, volgens mij is dat net iets leuker voor ons, aangezien we toch al van die cultuurbarbaren zijn. Ik hou ervan om culturele dingen te zien en hou ook echt wel van mooie natuur, maar ik ken mezelf en ik ben nou eenmaal ook weer snel uitgekeken dus om daar dan de hele dag te wandelen, nee dat gaat hem niet worden.

Ik heb in ieder geval het hotel waar we de eerste 3 nachten gaan verblijven geboekt, dat is namelijk het Travelodge Hollywood-Vermont/Sunset.
Het is een vrij basic hotel, geen poespas, maar daar zijn we ook niet naar op zoek. Het krijgt wel goede recensies van mensen en het zit op een hele gunstige locatie, midden in Hollywood. En daarbij was het ook nog eens een van de goedkoopste dus een ideaal hotel om onze vakantie te beginnen, dacht ik zo.




En verder heb ik ook alvast ons hotel in Las Vegas geboekt. Dat is nog steeds het hotel gebleven, want we gepland hadden, namelijk hotel Bill's Gamblin' Hall and Saloon. Bas z'n collega is daar al een aantal keer geweest en die vind het een erg chill hotel en wederom is dit ook weer een lekker betaalbaar hotel met een mooie locatie en daar houden we van, haha..


Verder heeft Bas ook z'n oude vriend van vroeger een mailtje gestuurd, die heeft namelijk in Oxnard gewoond en hij gaf ons wat leuke tips en tricks om te bezoeken en te gaan doen, zoals Rodeo Drive en Beverly Hills en voor het stappen moesten we naar Sunset Strip in Hollywood gaan. en voor het strand, naar Malibu en Venice dus dat is allemaal super om te horen. Zo krijg ik nog meer zin (voor zover dat nog kan) om te gaan.

Nu moeten we eigenlijk alleen nog de auto huren en de rest zie we daar lekker wel. Ik zorg wel dat ik wat reisgidsen meeneem, want die zijn toch wel handig voor tips en adresjes.
Soon to be updated.. :)

post signature

0 reacties:

Een reactie posten