USA vakantie: dag 8

25 mei 2012

Dag 8: 23 mei Vanuit ons hotel in Las Vegas had ik een nieuw hotel geboekt voor de komende 4 dagen, eigenlijk de laatste dagen behalve zondag, omdat we zondag een hotel dichtbij het vliegveld nodig hebben. We moeten namelijk maandagochtend al heel vroeg vertrekken aangezien we om 9.05 de vlucht naar Detroit hebben. We hadden de laatste dagen expres nog niet van tevoren geboekt, omdat we nog geen concrete plannen hadden, maar na ons avontuur in Vegas, wilden we graag weer richting Ventura. Zoiezo omdat we af hadden gesproken om nog met de moeder van Fransje uit eten te gaan en ook omdat daar in de buurt ook nog een aantal malls waren die ik graag wilde zien. En ook wilde ik nog langs Santa Barbara vandaar dat we een hotel in Port Hueneme geboekt hadden. Dat zit precies tussen alles waar we graag heen wilden. In eerste instantie was het plan om via Death Valley te rijden, maar we hadden ondertussen tijdens deze vakantie al zoveel in de auto gezeten dat we geen zin meer hadden in weer zo'n lange reis in de hitte, dat we maar gewoon meteen richting de kust zijn gaan rijden. Onderweg zijn we nog even gestopt om fastfood te halen. Ik had een steak-quesadilla en een schaaltje nachos met aankleding en Bas had 2 whoppers. We zijn echt grote sponsors van fastfood hier, haha.

De rit verder was weinig boeiend, al is het wel leuker om hier grote stukken te rijden, omdat de omgeving veel leuker is, met bergen enzo. en je ziet de temperatuur gewoon 10 graden dalen. En ze hebben hier radiozenders waar ze volgens mij gewoon een cd afspelen, je hoort elk nummer echt minimaal 1x per uur. Gelukkig zijn het wel leuke nummers. Nadat we aangekomen waren bij de plaats van bestemming, hebben we ingecheckt, onze koffers in de kamer gelegd en zijn we meteen weer vertrokken om wat boodschapjes te halen. In deze kamer hadden we namelijk weer een koelkast en een magnetron.
We gingen weer naar dezelfde supermarkt als waar we eerder deze week ook al waren geweest, Ralph's, toen we van Fransjes moeder afkwamen en weer richting ons Hollywood hotel gingen. Daar hadden we besloten om eens een keer wat normaals te eten dus we hadden allebei een blik soep en wit brood gehaald en ik moest ook een toetje hebben. Ze hebben hier zoveel smaken Ben&Jerry's dat ik ze allemaal uit moet proberen. Deze keer had ik Cherry Garcia en Mint Chocolate Cookie. We kregen ook nog een klantenkaart erbij, best handig aangezien we hier vast nog vaker zouden komen.
En toen was het alweer avond en tijd om te gaan slapen, we waren ook best moe na een hele dag in de auto zitten.

post signature

0 reacties:

Een reactie posten