Zomaar

6 januari 2010

Eigenlijk heb ik niet echt wat te vertellen, want er is niet echt wat noemenswaardigs gebeurd, maar ik ben gewoon op zoek naar wat afleiding zodat ik niet ga denken aan morgen.
Helaas lukt het nog niet echt, want steeds dwalen mijn gedachten weer af naar mijn aanstaande rij-examen en of het überhaupt wel doorgaat.
Het is alweer even geleden dat ik gereden heb, de laatste keer was mijn vorige examen, dat was op 19 november dus ik ben wel benieuwd of het een beetje goed gaat vanavond tijdens mijn rijles. Zelf heb ik het gevoel dat ik vast weer niet ga slagen morgen, want je moet natuurlijk perfect rijden en ik ben bang dat ik deze keer dan wel een ingreep krijg ofzo. Aan de andere kant hoop ik dat ze wat milder zijn, nu er alweer 13.000 examens uitgesteld zijn door de sneeuw en ze vette achterstand oplopen, maar dat zal wel wishful thinking zijn..
Ik dacht altijd dat het leuk was om je rijbewijs te halen, maar van die stelling ben ik geheel genezen, al die stress en al dat geld, ik ben er helemaal klaar mee!
We zien morgen wel of het doorgaat en of ik het haal, ik ga ervan uit van niet of dat het uitgesteld wordt, dan kan het alleen maar meevallen, toch?!

Verder heb ik nog een grappige foto gemaakt tijdens Quintens douchen. Jayms heeft van Sinterklaas een badspeeltje gehad met kleine octopusjes, een heel leuk ding.
Je kan ze namelijk op de tegels plakken of vullen met water en ze hebben ook allemaal andere gezichtjes. De ene lacht en de andere slaapt en er is er ook eentje die een beetje bangig kijkt.

badspeeltje van Jayms

Quinten had ze allemaal op de muur geplakt maar af en toe valt er eentje naar beneden. Dat was ook deze keer het geval en toevallig was het net degene die een beetje bang kijkt. Automatisch drijft ie natuurlijk naar het doucheputje en bleef daar hangen, tussen het sop wat net van Quinten afgespoelt was, kijk zelf naar het resultaat..

octopus in nood

En ik heb gisteren ook nog een layoutje gemaakt, een simpele, maar das ook wel eens leuk voor de variatie. En ik vond het ook een mooie foto van Jayms door die schaduw, ik moest er gewoon wat mee maken..


post signature

0 reacties:

Een reactie posten