Feestje en ziek

23 februari 2010

Afgelopen zaterdag was het feestje van Kyara en Quinten en Jayms waren uitgenodigd zoals ik in mijn vorige blog al verteld had. Quinten had wel nog steeds koorts, maar was wel gewoon levendig en een zetpil doet ook wonderen dus ik had besloten om hem mee te nemen en als het niet zou gaan, dan kon ik altijd weer naar huis gaan.
Het feestje was in een school in Rotterdam en ik zou samen met Priszilla en Lea gaan, dus eerst met de auto naar Prisz gegaan om haar en Jenoah op te halen. Steve ging niet mee, want hij was ook ziek. Lea, Day en Knightley kwamen daar ook heen en samen zijn we daarheen gereden.
Ik heb niet echt moeite met in drukke steden rijden, maar Rotterdam vind ik gewoon echt een #$%&-stad. Mensen gaan gewoon maar midden op een weg stilstaan om met elkaar te praten en dat soort dingen, maar goed, we hadden onze bestemming uiteindelijk bereikt ondanks dat ik verkeerd gereden was.. ;)
Het feestje was echt super, Kyara zag eruit als een echte prinses en er was een DJ met een dansvloer en tafels vol met lekkers. Het was jammer dat Quinten toch niet zoveel puf had om lekker mee te doen, hij wilde zelfs niet eens snoepen, het enige wat ie wilde was bellen blazen.



Zondag ging het ook nog niet beter met Quinten, hij had nog steeds 40 graden koorts en heeft 's avonds ook lekker gespuugd. Hij was aan het hoesten, maar de slijm bleef een beetje in z'n keel hangen waardoor ie over ging geven. Het enige wat er alleen uitkwam, was de limonade die ie net op had, want hij had bijna niet gegeten die dag.

En ook gisteren nog steeds 40 graden koorts voor de 4e dag en hij wilde ook nog steeds niks eten. Gelukkig heeft ie wel wat reserves en dronk ie wel goed, maar BAs had toch maar even de dokter gebeld voor de zekerheid.
Die wilde hem graag even zien en naar zijn longetjes luisteren dus Sanne kwam met Mitchell op Jayms passen zodat ik met haar auto naar de dokter kon.
De dokter hoorde wel een lichte onsteking aan beide longen en ook zijn oren en keel waren rood. Het was geen longontsteking, maar wel iets van bronchitis dus hij heeft antibiotica gekregen. Dat is een dikke witte vloeistof dat een beetje naar sinaasappel ruikt en dat moet hij dan 3x per dag op een soort lepeltje opdrinken.
En guess what, dat is dus echt drama heb ik ondervonden, want hij moet er niks van weten en gaat finaal uit z'n stekker als hij het flesje al ziet. Ik moet het echt naar binnen persen, want hij doet absoluut geen moeite om mee te werken.
Ik hoop dat ze genoeg spul in het flesje gedaan hebben, want hij heeft al 2 lepels uit mijn handen geslagen.
Hij heeft vandaag geen koorts meer in ieder geval, maar is nog wel erg hangerig en wil nog steeds niks eten op een halve banaan na. Het enige voordeel van het ziek zijn, is dat ie lekker op de bank blijft waardoor ik gisteren op mijn gemakje even schoon kon maken, aangezien Jayms ook 3,5 uur geslapen heeft.
Even lekker een rustig momentje, daar kan ik echt van genieten tussen alle drukte door.
Vanavond ook weer een poging wagen om die ene enge film te kijken, die ik vrijdag al wilde zien, want dat is er ook weer niet van gekomen en Bas moet toch overwerken vanavond dus weer lekker met een grote bak popcorn achter de pc.. :)

post signature

0 reacties:

Een reactie posten