Home alone

20 februari 2010

De kids liggen op bed, Bas is met Kees naar een verjaardagsfeestje van een vriend en deze dame heeft dus lekker het rijk alleen en dat betekent uiteraard dat het computertijd is!!
Eindelijk heb ik weer een avond het alleenrecht op de pc aangezien Bas tegenwoordig het patience-en weer ontdekt heeft tot grote ergenis van mij natuurlijk, want mijn pc-tje is één van mijn grootste hobby's.
Lekker ff internetten en scrappen en dat heb ik dan ook gedaan vanavond.

Maandagavond ben ik samen met Priszilla bij Lea op kraambezoek geweest, want zij is 27 januari bevallen van een prachtige dochter met de naam "Knightley".
Echt een poppetje om te zien en zo klein, dat vergeet je zo snel weer dat ze zo klein zijn in het begin.
Was wel weer ff gezellig met drieen, mis soms echt wel de magazijntijden.. Gelukkig zien wel elkaar wel nog steeds. :)


kaartje van Knightley voor de geboorte

Gisteren was het juffendag bij Quinten op school, dat houdt in dat de juffen hun verjaardag vieren en dat ze verkleed naar school mogen. Ik had voor Quinten een politiepak, maar dat wilde ie natuurlijk niet aan (heeft ie niet van mij, I love dressing up), het enige waar ik hem mee kon paaien was om hem verkleed te laten gaan als voetballer. Dat wilde ie wel, want voetbal is helemaal geweldig in zijn ogen. En we hebben van Daniëlle en Alex een heel tenue-tje gehad van Barcelona toen hij net geboren was en hij past dat nu dus dat kwam mooi uit. Alleen moest ie onderweg naar school wel een spijkerbroek aan van mij, want het was wel koud en eenmaal aangekomen wilde ie zijn voetbalbroekje niet meer aan, want hij had haast om te spelen. Maar gelukkig had ie de juffen wel meteen duidelijk gemaakt dat ie verkleed was als voetballer, van ADO welteverstaan, want alle voetbalshirts zijn van ADO denkt ie..;)
Hij begint wel steeds meer ook de namen van andere clubs te kennen, want hij bekijkt regelmatig z'n AH-voetbalplaatjes en vraagt dan aan mij van welke club ze zijn en hij weet er al steeds meer, mijn knappe vent!

Na de juffendag zijn we met Bas, Suus en Mitchell naar Ballorig geweest, ze smsten om te vragen of ik meeging en dat wilde ik wel graag. Ik wilde iedere keer al gaan, omdat Jayms er nog nooit geweest was, maar het kwam er niet van.
Nou, ze hebben het weer super naar hun zin gehad zoals altijd. Quinten kon lekker klimmen en Jayms vond alleen het rondlopen al leuk, erg geslaagd weer dus!


foto's van Ballorig

Morgen heeft Quinten een disco-Disney feestje van Kyara, ik hoop dat hij erheen kan, want hij was vandaag ziek en had weer 39,7 graden koorts dus het wordt even afwachten of ie meekan. Jayms was ook uitgenodigt, maar die laat ik maar thuis, want hij is nog net iets te klein daarvoor denk ik..

Tis weer tijd om een einde te breien aan deze blog, want ik moet nog een enge film gaan kijken. Wel slim om in je eentje te kijken, maar dat maakt het extra spannend natuurlijk, eerst nog ff snel douchen en dan lekker griezelen..

post signature

0 reacties:

Een reactie posten