Hoofdpijn

4 maart 2010

Op een één of andere manier bedenk ik altijd dingen waar ik over kan schrijven terwijl ik bezig ben met andere dingen, maar zodra ik dan eindelijk tijd (of in dit geval puf) heb om te schrijven, dan ben ik ze spontaan weer vergeten.. ;)
Het gaat gelukkig nu al iets beter met me dan de afgelopen dagen sinds vrijdag, ik hou het rechtop zitten/staan al langer vol dan eerst. Al merk ik wel dat ik snel weer hoofdpijn krijg als ik iets te lang sta, zoals bijvoorbeeld met douchen.
Gelukkig is Bas thuis gebleven om me te helpen maandag en dinsdag, want ik had het alleen echt niet gered in mijn eentje met Q en een zieke J.
En iedereen is heel behulpzaam, van alle kanten krijg ik hulp aangeboden om schoon te maken of de kids op te vangen of wat dan ook, echt zo lief!

Met kleine Jaymsje gaat het ook alweer iets beter vandaag, mag ook wel, want hij heeft een week koorts gehad, de arme knul.
Maandag is Bas met hem naar de dokter geweest, want ze wilden graag naar z'n longetjes luisteren, maar die zijn gelukkig schoon. Wel heeft ie last van 2 onstoken ogen, dus we hadden druppels en een zalfje meegekregen en nu gaat het al veel beter.


Hij kon weliswaar gewoon zijn ogen open krijgen vanochtend. En hij speelt ook weer een beetje, dat heeft ie de afgelopen week ook nauwelijks gedaan, hij wilde alleen maar slapen of bij je zitten.

Dinsdag had ik het gesprek met de bedrijfsarts, dat was op zich wel fijn, want ik kon mijn verhaal doen en hij weet wat MS inhoudt. En de kans bestaat uiteraard dat ik hem weer een keer terug zal zien als ik een aanval krijg en daardoor gehinderd wordt om te werken. En tot die tijd gaf hij mij het advies om goed te blijven communiceren met mijn werkgever en daar ben ik het helemaal mee eens natuurlijk.

Ook kreeg ik van Anja (de tante van Kim) nog een goede tip met betrekking tot MS. Deze maand is het namelijk themamaand MS in de hoofdbibliotheek in Zoetermeer, hoe toevallig he?! Ik weet wel dat er elke maand een inloopspreekuur is voor MS, maar nu zijn er dus extra inloopspreekuren en een thema-avond met lezingen.
Bas en ik gaan zeker even een kijkje nemen en voor alle andere geinteresseerden, klik hier voor de site van de bieb voor eventuele tijden!

For now, that's all.. Morgen schrijf ik waarschijnlijk weer een nieuw verhaaltje om te laten weten hoe de afspraak met het LUMC verlopen is. Voor iedereen die het nodig heeft, een hele dikke knuffel van mij!!

post signature

0 reacties:

Een reactie posten