Weer een week voorbij..

6 april 2010

Alweer bijna een week voorbij sinds het laatste verhaaltje dus het is wel weer tijd voor wat nieuwe schrijfels over het wel en wee van de familie Eijsackers.
Donderdag was het natuurlijk 1 april, gelukkig zijn we niet beetgenomen of ingetrapt en hadden we eigenlijk alleen maar leuk nieuws. Daniƫlle had namelijk de sleutel gehad van haar nieuwe huisje dus meteen even een kijkje genomen en het zag er allemaal prima uit, hoeft gelukkig niet veel geverfd te worden en verder eigenlijk alleen maar behangen en bevloerd te worden dus hopelijk verloopt dat allemaal spoedig en kunnen ze er snel in.

Vrijdag ook relaxed aangedaan, 's ochtends lekker uitgeslapen en 's middags Daan een beetje geholpen en 's avonds met Lennart een potje hartenjagen gespeeld.

Zaterdag nik bijzonders gedaan verder, moest gewoon werken en 's avonds waren we best wel moe dus op tijd naar bed gegaan.

Zondag was het eerste paasdag en vierde Sabine Juliens (die vandaag overigens echt jarig is, gefeliciteerd!!) 2e verjaardag dus daar zijn we uiteraard heen geweest. Bas wilde eerst nog thuis de 1e helft kijken van ADO-Ajax dus de 2e helft hebben we geluisterd op de radio in de auto onderweg naar Halsteren. Normaal ben ik geen groot voetbalfan, maar deze keer vond ik het zelfs spannend. De keeper van ADO werd namelijk van het veld gestuurd met een rode kaart dus een speler moest gaan keepen. ADO deed er echt alles aan om zoveel mogelijk tijd te rekken om zo de stand van 0-0 te behouden en dan het commentaar erbij van de radio, dat was gewoon echt te grappig en spannend, ik leefde helemaal mee. En de radio begon natuurlijk ook nog eens te storen, omdat we buiten het bereik van de zender kwamen waardoor ik een beetje mijn concentratie verloor en bijna een auto aanreed op de rotonde.. Not too smart of me.. :S
Anyway, de verjaardag was heel gezellig, Sabine had allemaal lekkere dingen en ik had weinig gegeten dus heb me helemaal vol zitten schransen als een varken en als avondeten had Ellen ook nog lekkere soto-soep gemaakt dus we kwamen tonnetje rond weer terug. Het was ook wel leuk om de 4 neefjes samen te zien, ze vermaakten zich allemaal prima met elkaar.

Maandag wilde Bas graag gaan zwemmen in het Keerpunt, dat was namelijk open op 2e paasdag en we waren niet de enige met dat idee. Allemaal gezinnetjes vulde het zwembad met leven. Quinten had het weer dik naar zijn zin, ze hebben er een badje voor peuters/kleuters met een kleine glijbaan en die was heel leuk totdat hij de grotere glijbaan ontdekte die aan het einde van dat badje zat. Die was nog veel leuker en goed voor de helft van de tijd dat we er waren.
Ook voor Jaymsje was er een badje, echt voor de allerkleinsten met wat fonteintjes en allerlei emmertjes en gieters, dus hij heeft zich ook prima vermaakt.
En met z'n 4tjes hebben we ook lekker in het grote bad gedobberd dus het was wel een geslaagde ochtend en verder hadden we 's middags weer lekker rustig aangedaan.

Vandaag begon het gewone leven weer en kon Quinten weer naar schooltje toe. Normaal gesproken vind ie dat helemaal leuk, maar sinds de laatste 3 keer wil ineens niet meer naar school zodra we in het gebouw zijn. Dan begint ie te huilen en klampt zich vast aan mij. De eerste keer heb ik m maar mee naar huis genomen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling dus de afgelopen 2 keren heb ik hem maar huilend achter gelaten. Wel een naar gevoel geeft je dat, maar ik weet ook dat het binnen een minuut weer over is zodra ik weg ben, dus dat scheelt dan wel weer.
Wel raar, geen flauw idee waar het door komt, maar het zal wel een fase zijn..

Verder is niemand gelukkig meer ziek geworden en ik hoop dat het ook zo blijft, vandaag was het in ieder geval weer heerlijk weer dus weg met alle ziekten.. ;)

post signature

0 reacties:

Een reactie posten