J-talk

9 juli 2010

Deze keer eens geen Q-talk, das niet meer zo interessant omdat hij steeds beter gaat praten dus er komen ook steeds minder grappige variaties van woorden.
Jayms daarintegen gaat steeds meer leuke woorden praten, sinds hij ontdekt heeft dat het soms best nuttig is als mensen (lees: ouders/obers) je kunnen verstaan en begrijpen wat je bedoelt.
Sommige woorden kan ie wel goed zeggen zoals mama, papa, oma, opa, drinken, Diego, ja, nee, koek.. En sommige woorden geeft hij z'n eigen twist, hieronder even een lijstje met de bijbehorende vertaling:

M&M's = mettemes
auto's = tauttoos
banaan = mamaan
Dora = nnga
worst = wors
douchen = doessen
ik ook = kook

Dit is even een kleine greep, op dit moment kan ik even op niks anders meer komen, maar mocht er weer een helder moment zijn, dan vul ik het lijstje weer aan uiteraard.

Verder kwam ik vandaag op een filmpje met een grappig testje. Meestal ben ik wat huiverig als er bij een filmpje staat dat ze er niks over gaan vertellen, omdat ze dan de verrassing verklappen. Meestal zijn dat dan van die schrik-filmpjes en die hebben helaas altijd wel het gewenste effect bij mij, ik schrik me altijd de tandjes dus vandaar dat ik ze gewoon maar niet meer kijk als ik het vermoeden heb dat het zo'n soort filmpje is. Waarschijnlijk heb ik daardoor ook een heleboel leuke niet-schrik filmpjes gemist, dus vandaar dat ik vandaag maar weer eens een poging gewaagd heb om dit filmpje wel te bekijken (overigens wel met mijn handen half voor mijn ogen) en dit was geen schrik-film. Ik ga er niks over vertellen, want dan verklap ik misschien teveel en dan is het niet leuk meer. Ik zou zeggen, bekijk het filmpje en volg de aanwijzingen op. Ben benieuwd wat jullie ervan bakken. :)



Van de week moest ik even wat boodschapjes halen en meestal doe ik dat bij de AH bij ons in het winkelcentrum. De AH is echt mijn favo supermarkt, zoveel lekkere dingen, jammie.. Maar dan kijk ik dus altijd even of er al een nieuwe Allerhande is. Ik ben niet echt een keukenprinses en het alledaagse eten bereiden is ook zeker geen favoriete bezigheid van me, maar lekkere dingen maken vind ik wel leuk. En alle zoete dingen natuurlijk, behalve appeltaart, hahaha..
En deze keer was er weer een nieuwe, daar moest ik natuurlijk even lekker voor zitten. En zo kwam ik bij de rubriek vandekaart waarbij ze een populair recept van een eetgelegenheid uit een bepaald land plaatsen met een kleine beschrijving van het restaurant. Dit keer ging het stukje over Skillet, een rijbare Amerikaanse trailer die uitgerust is met een professionele keuken. Deze rijdt dan rond en verkoopt aparte bistro-achtige gerechten. Op hun site kun je checken wat het menu van deze week is en waar de trailer staat.
Het recept dat in de Allerhande stond is hun befaamde burger met baconjam. Klinkt helemaal lekker en zeker een ding wat weer op mijn sub-bucket list van Amerika kan, samen met IHOP. Als ik de menukaart van die keten bekijk, dan loopt het water al in mijn mond.
Op een één of andere manier bestaat min sub-bucket list van Amerika voornamelijk uit eten, ik mag wel eerst veel afvallen voordat ik daarheen ga, anders moet ik bijbetalen als ik terugvlieg.. ;)

Ik weet niet of het iemand opgevallen is, maar ik heb mijn "wazzup" verruild voor "tweets". Sinds enige tijd heb ik namelijk Twitter (voor de noobs (noob = iemand die niks van computers enz. weet) onder ons, Twitter is een site waar je je ei op kwijt kan, gewoon je dagelijkse/uurlijkse gedachten en gebeurtenissen kan delen met je volgers), want ik moet natuurlijk wel hip blijven.. ;)
Alleen heeft bij mijn weten verder niemand anders die ik goed ken Twitter en hopelijk heb ik daarom geen volgers (of ik ben gewoon ongelooflijk saai, hahaha) dus vandaar dat mijn tweets, zoals dat het, hier op mijn site verschijnen. Zo kan iedereen op de hoogte blijven van de onzin die ik graag met jullie deel.. ;)

Zo, weer wat vers leesmateriaal, ik ga even lekker douchen, want het is bloody hot vandaag en ik wil graag fris en fruitig zijn voordat ik Bas z'n schouders ga masseren. Hij heeft namelijk vanmiddag een aanrijding gehad. Iemand besloot ineens naar links te gaan, waardoor iedereen ineens hard moest remmen en er zo dus 2 auto's bovenop Bas z'n achterkant knalde. Gelukkig heeft hij op spierpijn na geen verwondingen, alleen de auto was flink gedeukt, maar we hebben alweer een vervangende auto gekregen nl. een Toyota Yaris. En daarna ga ik lekker mijn beker met caramel biscuit en cream ijs verorberen.. :D
Have a nice weekend!!

post signature

0 reacties:

Een reactie posten