Celeb-look

25 augustus 2010

Elke ochtend als ik opsta, heb ik een vast ritueel, dan voorzie ik eerst de kids van eten en drinken aangezien zij 99 van de 100 keer de reden zijn dat ik mijn bed meestal vroegtijdig moet verlaten.
Als zij dan lekker zitten te eten, dan ga ik zelf even wakker worden met een Bullit achter de computer om mijn standaard favoriete websites te bekijken. Daaronder valt Twitter, een website met de mooiste digitale layouts en natuurlijk Hyves.
Regelmatig zag ik daar foto's van celebrity's voorbij komen, maar dan met "gewone" gezichten erop en deze keer besloot ik eens te kijken waar die foto's vandaan kwamen.
Zo kwam ik dus terecht op deze site waarbij je je eigen gezicht kunt plakken op een foto van een celebrity.
Zo heb je verschillende categorieen zoals film, muziek of sport en zit er altijd wel iemand tussen bij wie je gezicht goed past.

Uiteraard heb ik het zelf ook even geprobeerd en zie hier de resultaten:















De een lijkt wat echter dan de ander, die van Rachel vond ik wel echt super lijken, net of ik daar echt zit bij Joey en Ross, hahaha..
Neem vooral zelf een kijkje op de site en pimp je eigen foto met een celebrity-look, ben benieuwd naar jullie resultaten!

post signature

0 reacties:

Een reactie posten