Zondag

22 augustus 2010

Het voornemen was om elke dag een nieuw blogje te plaatsen, maar ik heb alweer gemerkt dat dat niet lukt. Ik heb niet genoeg tijd en inspiratie om elke dag eentje te plaatsen dus ik heb belsoten om het te proberen om er dan eentje om de dag neer te zetten.
Ik weet het, dit is alweer de 3e keer dat ik switch en ik hoop ook dat ik deze vol kan blijven houden dus bij dze alvast de eerste en woensdag volgt er dus weer een nieuwe.

Het weekend is bij ons meestal heel druk, ik moet 1 dag werken en als het geen zomerstop is zoals nu (volgende week begint het weer), dan voetbalt Bas op zondag en dan hebben we ook meestal nog een verjaardag of we spreken af met familie/vrienden omdat dat gewoon gezellig is.

Dit weekend was ook niet anders, zaterdag hadden we een verjaardag van mijn nichtje in Arnhem (waar ik overigens ook nog geflitst ben op de terugweg). Op de heenweg hebben Q en J lekker in de auo geslapen, dat kon J ook wel gebruiken, want hij had z'n middagslaapje nog niet gehad. In het begin was ie wel gezellig, maar na een tijdje werd ie een beetje zeurderig dus ik had al het flauwe vermoeden dat ie ziek ging worden, want we waren donderdag ook bij Ballorig geweest dus dan is de kans al heel groot dat je kind met een virus thuiskomt. En ja hoor, eenmaal in bed was ie helemaal zweterig en na even meten had ie dus 40,7 graden koorts.
Hij wilde natuurlijk ook niet in z'n eigen bed slapen dus hij heeft een beetje naast Bas gedommeld.

En 's ochtends was ie nog steeds in een zeer zielige staat, hij wilde alleen maar op de bank hangen en was niet eens geconcentreerd genoeg om Dora te kijken, nou dat zeg wel wat. Maar tegen de tijd dat ik thuiskwam had ie ineens een opleving gehad en was z'n koorts gezakt, want hij voelde weer normaal en had weer praatjes en ging weer spelen en hij heeft vannacht ook weer goed geslapen gelukkig.
Alleen vandaag ie ie nog wel wat pieperig, maar hij voelt in ieder geval normaal aan en niet meer als een kachel.

Quinten is ook lekker verwend gisteren, want oma Ellen kwam hem om half 9 al halen om hem mee te nemen naar het Dolfinarium, omdat hij dat zo leuk vond vorig jaar. Ze waren pas rond kwart over 8 weer thuis dus hij heeft zich goed vermaakt.
Zelf laat ie er nog weinig over los, dat doet ie nooit echt, meestal pas in de weken erna vertelt ie af en toe een stukje, maar volgens mij heeft ie zich wel gedragen. Hij wilde alleen wel af en toe z'n zin doordrammen, maar dat doet ie de laatste tijd thuis ook al heel erg. Als hij dan iets wilt, dan moet het ook a la minute..

Gisteren moest ik werken dus ik was er zelf niet bij, maar Suzanne kwam me ophalen en die vertelde dat er bij ons achter op de Voorweg die middag allemaal sirenes te horen waren en ze hadden een traumahelikopter gezien, alleen wisten ze niet wat er gebeurd was.
En vanochtend belde Bas me om te vertellen dat er een vrouw van 54 zwaar mishandeld was en even later hoorde ik dat ze dus overleden was aan haar verwondingen.. Echt te erg voor woorden, waar gaat het heen met de wereld vraag je je dan af?! Vooral ook een eng idee, omdat ik daar ook wel eens loop met de kleintjes. Hopelijk vinden ze de dader(s) snel en krijgt hij een dikke vette straf of gewoon lekker levenslang!!

post signature

0 reacties:

Een reactie posten