Enquête

4 augustus 2010

Na van de week mijn nieuwste artikel gepubliceerd te hebben, (oftewel, ik had er gewoon weer een nieuw blogje op gezet, maar dit klinkt veel deftiger, hahaha) had ik aan Bas gevraagd wat hij ervan vond. En zijn respons was dat hij het wat te lang vond.
En dat is ook wel zo, meestal begin ik en dan heb ik alweer zoveel schrijfmateriaal verzameld dat het een heel verhaal wordt en daar komt ook bij dat ik niet altijd tijd heb om elke dag een blogje te schrijven dus vandaar dat het meestal één grote wordt. Op zich kan ik natuurlijk wel gewoon een paar kleintjes schrijven en die klaar zetten zodat ik er elke dag eentje kan plaatsen.

Daarom is mijn vraag aan jullie, mijn lezers (papa, Bas, oma en Sanne dus ;)), wat jullie liever hebben:

Heb je liever elke dag een klein blogje met 1 onderwerp per keer zodat het geen hele verhalen worden, maar zodat je wel elke dag wat te lezen hebt of liever gewoon 1 grote blog met meerdere onderwerpen die dan wel wat langer is, maar 1 keer per week verschijnt?

Om deze vraag te beantwoorden, heb ik een enquête aangemaakt die zich aan de rechterkant van deze blog bevindt. Daar kunnen jullie stemmen voor een kleine blog per dag of een grote per week. Zo weet ik wat jullie het leukst vinden en naar gelang daarvan zal ik me (eventueel) aanpassen.
Hoop dat het een beetje duidelijk is en dat jullie natuurlijk massaal gaan stemmen.. :D

post signature

0 reacties:

Een reactie posten