uitslag enquête en Fat Booth

9 augustus 2010

De enquête is nog niet helemaal afgelopen, hij loopt nog 2 dagen geloof ik, maar ik denk dat ik wel een conclusie kan trekken..
Na een overweldigd resultaat op mijn enquête van vorige week over de vraag van de grote of kleine logjes, ben ik tot de volgende conclusie gekomen;

Het wordt vanaf vandaag elke dag een klein logje!

Ik hoop dat ik dat vol kan houden om elke dag wat te schrijven en als dat een keer niet gelukt is, dan zal ik misschien de dag erna wel 2 schrijven, ik ga het in ieder geval heel hard proberen.
Bij deze alvast de eerste:



Zoals iedereen ondertussen al wel weet, ben ik de gelukkige eigenaresse van een iPhone en daar heb ik nog geen moment spijt van gehad. Wel van het feit dat ik niet meteen een hoesje erbij gekocht heb, maar das weer een ander verhaal.. ;)

Om mijn iPhone nog leuker te maken, heb ik er heel wat applicaties op staan, want je weet maar nooit, je zal maar ineens in de file staan, dan heb je altijd genoeg vermaak bij je op je telefoon.
Zo heb ik spelletjes op staan, maar ook nuttige applicaties zoals de saldo-checker en natuurlijk ook muziek. Zelfs hele films heb ik erop staan en het is verbazend hoe goed je nog een film kunt bekijken op zo'n klein schermpje.

Laatst was ik een beetje aan het kijken in de "app-store" en toen kwam ik bij de applicatie Fat Booth. Aan de naam kan je al wel een beetje afleiden waar het over gaat, met deze applicatie kun je je foto zo bewerken dat je instantly aardig wat kilo's zwaarder lijkt, wat weer een hoop lol oplevert.



post signature

0 reacties:

Een reactie posten