Wimpers en vakantie

10 augustus 2010

Ondertussen is het alweer een paar maanden dat ik last heb van onverklaarbare jeukende wimperranden. Het is natuurlijk erg vervelend als je steeds jeuk hebt en je daardoor wilt krabbelen/wrijven, maar das nog niet het ergste heb ik helaas gemerkt.
Ik krijg ook last van een uitgedroogde huid rond mijn ogen (lees: rimpels!!) en het ergste van alles, mijn wimpers zijn gereduceerd tot een zielige paar sprietjes.. :(
Met veel mascara valt er nog wel wat van te maken, maar das natuurlijk weer niet echt geweldig voor het herstel van mijn wimpers dus nu heb ik iets beters bedacht.

Ik had nog een setje kunstwimpers liggen van heel lang geleden en dit lekker me het uitgelezen moment om ze te gebruiken. Het is een vrij natuurlijk setje, niet superveel wimpers dat je meteen een dragqueen lijkt. Ze zijn alleen wel lang, maar verder valt het niet echt op dat ze nep zijn met een beetje mascara erop.
Dus die heb ik de afgelopen dagen gebruikt en mijn eigen wimpers zien er meteen al een stuk beter uit.
Maar nu heb ik iets nog beters gevonden, namelijk wimperextensies. Daarbij krijg je ook gewoon kunstwimpers opgeplakt, maar dan losse stukjes en die blijven dan gewoon zitten en daar kan je mee douchen, zwemmen, alles. Ideaal dus voor onze aankomende vakantie, hoef ik lekker geen mascara op te doen en zie ik er niet uit alsof ik ziek ben, hahaha..

En ja, we hebben lekker een vakantie geboekt! We gaan lekker 8 dagen all-inclusive met z'n 4en naar Turkije, naar het Palm Wings Hotel in Didim.
Over het algemeen trekt Turkije me niet zo (ik ga natuurlijk liever naar Amerika!!), maar met 2 kleintjes is all-inclusive beter te doen en het weer is daar nu ook beter dan in Spanje ofzo.
Ik heb een heleboel recensies van mensen gelezen en iedereen was erg tevreden dus ik ben benieuwd. Zie nog wel een beetje op tegen het vliegen met 2 drukke kids, maar goed, dat nemen we dan maar voor lief, een echte relaxvakantie gaat het toch niet worden met kleine kinderen dus daar ben ik ook niet op ingesteld. Gewoon ff lekker chillen met de kids in een andere omgeving waar we niks moeten en we lekker kunnen zwemmen en eten.






Ik heb er best wel zin, nog even wachten en voorbereidingen treffen..

post signature

0 reacties:

Een reactie posten