In de krant

17 augustus 2010

Elke week zit onze brievenbus weer helemaal volgeladen met allerlei soorten folders, post en de Zoetermeerse wekelijkse kranten.
En (pretty much) elke week verdwijnt de hele stapel, afgezien van de post, weer in de grote blauwe papiercontainer die op woensdag altijd beneden in de hal van onze flat staat. Het is niet dat ik de folders niet wil lezen, maar heb er een hekel aan om ze naar boven te halen, want dan moeten ze weer verzamelt worden tot we weer een keer zin hebben om ze naar beneden te brengen en weg te gooien.
En uit ervaring weet ik dat dat weer een 10-jaren-plan is dus vandaar dat ik ze maar gewoon niet meer mee naar boven neem. De folders van de supermarkten krijg ik zoiezo al digitaal in mijn mailbox en die vind ik het belangrijkst dus mis ik weinig.
Dat geld ook voor de kranten, ik vind het nieuws van Zoetermeer best interessant, maar niet genoeg om ze mee naar boven te nemen.

Zo kwam het dus ook dat we onze eigen zoon in het "Streekblad" en in de "Postiljon" ook volledig gemist hebben. Gelukkig werden we geattendeerd door Chris en hadden we de exemplaren nog in de brievenbus liggen zodat we ze ook konden bewonderen.
Het ging dan wel niet om een geweldige prestatie die hij verricht heeft, maar om een advertentie van Quintens peuterspeelzaal, maar het is toch altijd grappig om je eigen mannetje (en Dannii en Demii) met een foto in de krant te zien!



post signature

0 reacties:

Een reactie posten