Nieuwe features

13 augustus 2010

Het is toch wel even wennen zo, met elke dag een klein logje in plaats van af en toe een lange. Ik heb het gevoel dat ik nu veel meer bezig ben met mijn site dan anders. De logjes kan ik wel alvast vooruit schrijven en dan zo klaarzetten dat ze zichzelf om een bepaalde tijd publiceren, maar dan wil ik toch voor de zekerheid even checken of ze dat dan ook wel gedaan hebben.
Maar tot nu toe gaat het allemaal wel goed geloof ik, alleen moet ik wel in de gaten houden dat er wel genoeg klaar staan uiteraard.
Misschien moet ik ook maar eens na gaan denken over een eigen domein, lijkt me ook wel leuk, wel veel werk weer..

Doordat ik hier nu weer elke dag kom, bedenk ik me ook steeds meer dingen wat me dan wel leuk of handig lijkt om mijn blogje mee te pimpen.
Zo heb ik bijvoorbeeld al een gastenboek toegevoegd. Ik weet dat je bij elk verhaaltje ook je reactie achter kunt laten, maar dan moet je volgens mij wel een google-account of iets dergelijks hebben en bij dit gastenboek kan iedereen wat neerzetten, dus feel free om eens een keertje een reactie of een opmerking achter te laten, de link naar het gastenboek kun je vinden in de (momenteel gele) linkenbalk onder de kopfoto of je klikt gewoon hier
Verder heb ik onder elk verhaaltje nu een "share-button" geplaatst, waarmee je met één klikje het verhaaltje kunt delen op elke site waar je lid van bent, zoals Hyves, Facebook of Twitter.. Vooral ook handig voor mezelf.
Een nieuwe gadget heb ik ook op mijn site geplaatst en wel in de middelste kolom. Daar kun je onder de foto's van Q en J een hokje vanden waarin je me elke vraag kunt stellen die je wilt en die zal ik dan beantwoorden. Dit is eigenlijk meer iets voor mensen met een drukbezochtere blog, maar vond het toch gewoon grappig om erop te zetten.
En als laatste is er nog een "over mij" pagina in de maak, deze komt ook weer in de linkenbalk te staan dus blijf de site in de gaten houden!!
Als jullie nog iets missen of graag iets speciaals laten zien, laat het vooral weten, dan kijk ik of dat haalbaar is.

post signature

1 reacties:

Danielle 13 augustus 2010 om 12:39  

Wat een schattige layout zeg!
Ik ga de 'over mij' pagina eens bekijken :)

Een reactie posten