Waporst

29 augustus 2010

Nee, je leest het niet verkeerd en de titel is ook geen typfout maar een echt bestaand woord. Althans, volgens Quinten is dat zo.

Sinds hij van opa en oma de dvd van de Transformers-tekenfilms gekregen is hij ook helemaal fan geworden van de Power Rangers. Op de dvd staan namelijk een aantal voorstukjes van andere series/tekenfilms waaronder "Wild Force (waporst dus) Power Rangers"

Hij is er helemaal gek van en dat terwijl hij er nog nooit een aflevering van gezien heeft. Hij loopt regelmatig rond met allerlei stokken en ook mijn keukengerei moet eraan geloven, alles wordt gebruikt als "fester", want zo noemt hij zijn Power Ranger wapens.

Ben benieuwd hoe lang deze obsessie weer gaat duren.. ;)



Hierboven een filmpje van Quintens geweldige zangkunsten betreffende het voorstukje op de dvd. (Idols/Holland got talent is niet echt een optie voor Q denk ik.. ;))

Omdat ik alweer te 2 dagen te laat ben met het publiceren van een nieuw bericht, zal ik het goed maken en publiceer ik er morgen ook eentje, kijk dus morgen weer!! ^_^

post signature

0 reacties:

Een reactie posten