Pixiwoos

6 november 2010

Eigenlijk wel elke dag, zit ik even (of wat langer) achter de computer. Om onder andere mijn email te checken, aanbiedingen voor boodschappen te bekijken, om een blogje te schrijven, te twitteren of gewoon om even te ontspannen.
Ondertussen heb ik ook al een rijtje favoriete sites ontwikkelt waar ik regelmatig even een kijkje neem.

Daaronder valt ook de blogsite van Pixiwoos en hun YouTube kanaal. Dat is een site van 2 zussen, Samantha en Nicola die van beroep visagisten, of make up artists zijn.
Op deze site kun je voornamelijk tutorials ("gebruiksaanwijzingen") vinden, die gaan over make up en hoe je die aan kunt brengen.

Ik ben er echt helemaal weg van, Sam en Nic zijn hele leuke mensen en hun video's zijn zo handig. Ik heb er al een heleboel tips vanaf gehaald over bijvoorbeeld mijn wenkbrauwen en ook het dragen van nepwimpers, heb ik van hun video's.
Ze doen heel veel verschillende looks, bijvoorbeeld die van een bekende celebrity of van de laatste trends. Ook hebben ze pas een soort van gids gemaakt over de foundations van Clinique en van Estee Lauder, erg handig.

Een paar van mijn favoriete video's:


Een make up tutorial geinspireerd door Sophia Loren


Deze vind ik ook erg handig en je ziet echt heel goed het verschil en welke effecten je allemaal kunt bereiken met make up.


Kleine ogen groter, grote ogen kleiner


Deze video vind ik ook erg mooi..


Een make up tutorial geinspireerd door Nicole Scherzinger (Pussycat Dolls)

Vroeger vond ik het altijd heel leuk om mezelf op verschillende maieren op te maken, maar sinds Quinten en Jayms er zijn, hou ik het eigenlijk altijd gewoon bij mijn alledaagse make up.
Maar door deze tutorials krijg ik altijd spontaan zin om me ook op dezelfde manier op te maken en als het even gaat, dan ga ik ook zeker een paar make up producten aanschaffen zoals oogschaduw en kwasten van Mac.
Supergaaf dus, deze tutorials, misschien alleen wat minder voor de portemonnee, so be warned, hihi.. ;)

post signature

0 reacties:

Een reactie posten