Jayms naar de peuterspeelzaal

3 november 2010

In navolging van zijn grote broer, is ook Jayms afgelopen dinsdag voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest.
Hij is eigenlijk nog geen 2 (vanaf morgen wel, want hij is dan jarig!!!), maar mocht toch al komen, omdat hij dan gewoon een volle maand kon gaan.

Hij zit bij Quinten in de klas, eigenlijk omdat dat het meest praktisch is, anders moet ik steeds rennen en vliegen met de kids en de groepen worden ook per 1 januari samengevoegd dus dan zouden ze zoiezo al samen zitten.

Het brengen ging al heel soepel, hij gaat natuurlijk altijd mee als ik Quinten naar school breng dus hij kent de route en het klaslokaal al.
Voor het klaslokaal is een soort halletje, waar ook wat speelgoed staat en waar hij meestal mee speelt totdat Quinten uit de klas komt.

Zo ook deze keer, hij begreep niet echt dat hij vandaag ook naar schooltje mocht.
Dus ik nam hem mee de klas in en hij begon meteen te spelen met de Bob de Bouwer auto's zoals hij wel vaker deed als hij toevallig een keertje mee naar binnen kwam.
Normaal gesproken kon hij dan niet blijven en werd ie altijd pissig als ik hem weer meenam, want het speelgoed was veel te leuk.
Dus toen ik afscheid van hem kwam nemen, begon ie al meteen met "neeee!!" te schreeuwen, maar dat was deze keer niet nodig, want hij mocht blijven.

Toen ik hem na 3 uur weer op kwam halen, zat ie netjes in het kringetje op z'n stoel, net als de rest van de klas.
Volgens de juf was ie heel lief geweest en had ie goed geluisterd. Hij had alleen z'n gezicht groen geverfd op een gegeven moment, tot grote hilariteit van Quinten.
Ook Quinten was heel erg lief geweest voor z'n broertje, gelukkig dat het goed gaat met die twee samen in één klas.

Ik heb mijn vrije tijd uiteraard ook goed besteed, want ik heb een abonnement genomen op de sportschool dus ik ben van plan om elke dinsdag- en donderdagmorgen ff lekker te fitnessen en ben daar gisteren mee begonnen.

Als het goed is, hebben de juffen foto's gemaakt van Jayms z'n eerste dag dus zodra ik die heb, zal ik ze nog even plaatsen.

post signature

0 reacties:

Een reactie posten