Spiderman

2 november 2010

Zolang als ik me kan herinneren, ben ik al gek op superhelden met speciale krachten en vaardigheden. En dan met name de vrouwelijke versies ervan, girlpower zat er al vroeg in bij mij.. ;)
Tekenfilms zoals Bionic Six, Spiderwoman, She-ra, Jem en natuurlijk X-Men waren dan ook mijn favoriet.



Soms vind ik het best jammer dat die tekenfilms niet meer uitgezonden worden, of misschien zijn ze er wel, maar weet ik gewoon niet waar, dat kan natuurlijk ook.
Vooral Jem en She-ra vond ik echt heel gaaf.

Net als zijn moeder heeft Quinten ook een obsessie voor superhelden ontwikkeld. Dat begon eigenlijk met de Transformers en Power Rangers en heeft zich inmiddels uitgebreid naar Spiderman en Mega Mindy en ik weet zeker dat als hij andere superheldenseries/films zou zien, dat hij die ook helemaal geweldig zou vinden.

Ik had bedacht dat hij vast wel helemaal blij zou zijn als hij ook zo'n kostuum zou hebben dus ging ik op zoek naar een pak van de Power Rangers.
Die bestaan dus wel, maar zijn gigantisch duur (ongeveer 50 euro) omdat ze gelicenseerd zijn en dat vond ik wat overdreven.
Helemaal blij was ik toen ook toen ik zag dat ze bij de H&M nog steeds het Spidermanpak verkochten voor 17 euro.
Ik had hem vorig jaar al gezien, heel gaaf inclusief kussentjes als spieren, maar toen had hij nog geen interesse getoond dus had ik hem niet gekocht, maar nu natuurlijk wel.

Quinten vond hem helemaal geweldig, iedereen moest hem zien. Hij durfde hem alleen niet aan, want hij was bang dat de bad guy uit de film, de Green Goblin, dan ook zou komen, dus het pak heeft eerst een maandje in z'n kast gelegen.
Maar van de week was het dan zover, hij heeft hem aangedaan en je raad het al, hij wil hem nu niet meer uit en zodoende sluipt er hier al een halve week een mini-Spiderman door het huis.



Echt zo schattig om hem zo vol in z'n rol te zien. Het enige nadeel van het pak is, dat er geen rits aan de voorkant inzit, waardoor hij helemaal uit moet als Quinten moet plassen en dat is nogal wat keren op een dag.
Maar dat mag de pret niet drukken en ik heb ook zo het flauwe vermoeden dat het vast niet alleen bij een Spiderman-pak gaat blijven.. ;)

post signature

0 reacties:

Een reactie posten