Cadeaus

31 oktober 2010

De tijd gaat weer richting het einde van het jaar en dat betekent veel donkere en koude dagen en drukke tijden en... veel cadeaus!
De speelgoedboekjes zijn al met bosjes in onze brievenbus gevallen en ik heb alweer het één en ander uitgezocht voor 5 december.
Misschien erg kinderachtig, maar ik ben nog steeds enthousiast als ik een speelgoedboekje in mijn handen heb. Nu kijk ik natuurlijk niet meer voor mezelf, maar voor Quinten en Jayms en eigenlijk is dat net zo leuk.

En ik ben niet de enige die gek is op speelgoedboekjes, ook Jayms heeft de meeste al aardig verslonden. Hier en daar missen er nu wat pagina's maar hij kan ook heel lief en rustig lekker op de bank in een boekje bladeren.



Hij is alweer bijna jarig en altijd als we bij Kim zijn, speelt hij met het keukentje van Lorena dus het leek ons wel leuk om hem dan ook een keukentje voor z'n verjaardag te geven.
Bij de Bart Smit hadden ze een leuke in de aanbieding die ook nog eens kookgeluiden maakt en waarbij er lampjes gaan branden dus ik weet zeker dat hij (en ook Quinten!) zich er uitstekend mee gaan vermaken.
En het leuke is ook dat het allemaal weer uit te breiden is met speelgoedvoedsel en pannensetjes en dergelijke.

Bij de Ikea hebben ze bijvoorbeeld hele leuke setjes met stoffen groenten en fruit of een dessertset, heel cute.



Ook echt wat voor Quinten, want hij speelt regelmatig restaurantje. Dan komt hij bij ons een bestelling opnemen en dan brengt hij ons even later, na afgerekend te hebben op z'n speelgoedkassa, onze gerechten.

Ze hebben weer veel leuke dingen, dus het wordt een moeilijke keuze voor 5 december.. :)

post signature

0 reacties:

Een reactie posten