USA vakantie: dag 4

23 mei 2012

Dag 4: 19 mei Zoals een beetje een gewoonte aan het worden is deze vakantie, was ik weer vroeg wakker dus genoeg tijd om in te pakken en ons klaar te maken voor onze nieuwe bestemming: Palm Springs! Dat leek me een mooie stop tussen Los Angeles en Las Vegas, aangezien ik liever niet aan wilde komen op zaterdag in Vegas, omdat het weekend daar een stuk duurder is en zo zagen we ook nog iets anders. 's Ochtends had ik ontbeten met een burrito die ik nog over had van mijn cheesy gordita crunch box, daar zitten 3 dingen in, maar ik ben nog niet geheel ingeburgerd dus dat kon ik nog niet op. Na het inpakken uitgecheckt en snel de auto ingesprongen. Na een uurtje ongeveer zijn we ergens gestopt om te tanken en zoals overal op elke hoek van de straat (en ertussen in), zat hier ook een aantal eetgelegenheden en dit keer ook een McDonald's. Die moest ik natuurlijk wel even van binnen zien, als echte McGirl in het moederland van mijn werk en aangezien Bas niet ontbeten had, was dit een mooie aanleiding om even binnen te spieken. Ik wist al dat de ontbijtkaart veel uitgebreider was dan bij ons, maar ik had niet verwacht dat ik alleen maar ontbijtspullen op de kaart zou zien staan, wat dus wel het geval was. Allebei een breakfast deluxe plate besteld wat bestond uit een biscuitbroodje, een hompje scrambled eggs, een sausage patty, 2 bacon strips, een hash brown en 3 pancakes. Daarbij kregen we ook nog boter, jam, stroop en saus. We hadden er ook nog een medium drankje bij (even groot als onze grote drankjes in NL), en je kan ze zelf tappen ivm met de gratis refills die je kan pakken. Ik had een Fanta strawberry, erg lekker btw en Bas natuurlijk een Mountain Dew.

Nadat we ons ontbijt verobert hadden, was het tijd om onze reis te vervolgen. Het was pretty much 1 lange rechte weg naar Palm Springs, maar we zijn onderweg ook nog even gestopt in Cabazon, waar ze een paar grote dino's hebben staan, dus even snel foto's gemaakt en weer verder gereden.
Het duurde vanaf de dino's nog maar iets van 10 minuten voordat we in Palm Springs waren en na wat rondrijden, hadden we maar besloten om bij een hotel te stoppen en daar te kijken voor een kamer. De kamer was uiteindelijk wel duurder dan dat we hoopten, maar goed, we hadden ook geen zin om te blijven zoeken naar iets en we hadden ook niet van tevoren geboekt, dus we vonden het wel best. Er zat in ieder geval gratis WiFi bij en een gratis continental onbijt dus dat scheelde weer. De kamer zat wel lekker dicht bij de parkeerplek en het zwembad, dat was dan wel fijn, want verder was het niet echt een boeiende kamer. Het internet was sloom en gooide ons er steeds uit, de douche was ienieminie en ook nog zonder licht, de airco maakte een herrie en het ontbijt bestond uit een glas jus en 2 geroosterde boterhammen met jam. Maar het was maar voor 1 nachtje en de jacuzzi bij het zwembad was dan wel weer lekker, vooral met het uitzicht op palmbomen en bergen op de achtergrond.
Na het bubbelen in de jacuzzi zijn we lekker gaan douchen en hebben nog een beetje film en Friends gekeken op tv (das wel lekker, er zijn veel films en series op de tv). We gaan vroeg slapen, want morgen moeten we een lange reis naar Las Vegas maken. See you in Vegas!!

post signature

0 reacties:

Een reactie posten