USA vakantie: dag 3

19 mei 2012

Dag 3: 18 mei Deze dag ook weer vroeg wakker, weliswaar niet zo vroeg als gisteren, maar toch ook wel weer een respectabele tijd van 6.30. Om niet de ranzige koffie uit het hotel te drinken, ging Bas lekker Starbucks halen voor ons, dat is nog eens lekker wakker worden.. Vandaag maar besloten om het ontbijt niet te nuttigen in ons hotel, maar in de iHop die we gisteren tijdens onze reis terug naar het hotel tegen waren gekomen. Ze hebben daar namelijk de welbekende pancakes, maar ook eieren en zelfs steak.

Het plan was om na het ontbijt naar Ventura te rijden. Een vriend van Bas van vroeger, Fransje, heeft daar namelijk in de buurt gewoond (Oxnard) en hij wist dat er in Ventura een mall was, want daar is hij toen een aantal keer geweest dus dat was onze bestemming van vandaag. Hij had via twitter ook een berichtje gestuurd aan Fransje om te laten weten dat we die kant opgingen, dus hij had z'n moeder gebeld (die daar nog steeds woont) dat we evntueel langs konden komen. Je kan ook over de snelweg naar Ventura rijden, maar ik wilde graag de Pacific Coast highway nemen, omdat Bas vertelde dat dat zo mooi was, dan rijd je namelijk steeds langs de kust en Malibu enzo, leuk om te zien. Ik heb er wel foto's van, maar die staan op m'n andere camera en daar heb ik geen kabel van bij me, dus die komt als we thuis zijn. Na zo'n anderhalf uur rijden waren we bij Pacific view Mall aangekomen en Bas herkende nog wel een aantal dingen. Uiteraard een heleboel leuke winkels, vooral Victoria's secret vond ik leuk. Ze hadden daar een mooie body-oil met shimmers en een heerlijk geurtje, dus die ga ik waarschijnlijk nog wel aanschaffen ergens aan het einde van de vakantie.
Ook heb ik nog een nieuwe shampoo en masker voor mijn haar gescoord, thuis gebruik ik de spullen van Aussie, maar die zijn best prijzig voor een shampoo en hier kost het geen drol dus maar meteen meegenomen, want die van thuis waren toch al op. Na ons bezoek aan de Mall gingen we op bezoek van de moeder van Fransje, ze zag ons al aan komen rijden en riep Bas al vanaf het balkon. We hebben daar even wat gedronken en veel gekletst, het is echt een hele lieve vrouw. Ze wilden ons graag mee uit eten nemen, maar omdat we nog langs een supermarkt wilden en ook nog ruim een uur naar huis moesten rijden, hebben we bedankt. Maar we hadden wel afgesproken dat we op de terugweg vanuit Las Vegas weer langs zouden komen en dan mee uit eten zouden gaan. Vind ik wel leuk, want zij wonen hier en weten dus alle leuke plekjes die wij misschien niet zouden vinden. Na een kort bezoekje aan een supermarkt (ik mag van Bas nooit zo lang blijven, hihi) en een bezoekje aan Taco Bell weer terug naar ons hotel in Hollywood voor de laatste avond. Op de terugweg wel via de snelweg gereden en daar zagen we de outlet van Camarillo dus daar gaan we op de terugweg ook nog even langs, because we love shopping!
Vandaag niet te laat naar bed, want morgen moeten we weer een stuk rijden en een hotel zoeken in Palm Springs, onze volgende bestemming. Hopelijk hebben we daar ook internet, want het is toch wel handig om zo contact te houden met iedereen.. Next story will be from Palm Springs!! (je gaat automatisch steeds meer Engels praten als je hier bent, haha)

post signature

0 reacties:

Een reactie posten